ביזו את הבאבא סאלי זצ”ל בתכנית סאטירה ברדיו גלי צה”ל – והתנצלו

אנשי תכנית הסאטירה 'סטטוס קוו' המשודרת בתחנה הצבאית, התנצלו על מילים חריפות שנאמרו כנגד הבאבא סאלי זצ"ל • ''אנחנו מאמינים בסאטירה טובה שנותנת חומר למחשבה, אך עדיין יש דברים שאין להם מקום בשידור"
אבי כץ
י"ג ניסן התשע"ז / 09.04.2017 19:58

תחנת הרדיו הצבאית גלי צה”ל פרסמה היום (ראשון) תגובה על דברים חריפים שנאמרו נגד הבבא סאלי זצ”ל במהלך תכנית סאטירה המשודרת בתחנה.

בתכנית ‘סטטוס קוו’ ששודה ביום חמישי האחרון התייחסו השדרנים לשיפוץ קברו בנתיבות, בעלות של מיליוני שקלים – ואחד השדרנים תהה: “למה לשפץ קבר של אדם מת, אני מצפה שהוא יקום לתחייה ויעשה לי ספונג’ה בבית. הבבא סאלי היה ****”.

היום התנצלו אנשי התכנית  בעמוד הפייסבוק של “סטטוס קוו” בפני המאזינים: ”בתוכנית האחרונה דיברנו גם על שיפוץ קבר הבבא-סאלי בנתיבות. בין היתר נאמרו דברים שחרגו מגבולות הטעם הטוב והביקורת הלגיטימית”, נכתב.

”אנחנו מאמינים בסאטירה טובה שנותנת חומר למחשבה, אך עדיין יש דברים שאין להם מקום בשידור, ועל כן התנצלותנו הכנה בפני כל מי שראה עצמו נפגע מהתכנים. חג כשר ושמח לכולם”, הוסיפו.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי יכול לבזות את בבא סאלי ע
    10/04/2017 04:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אצל הצדיקה הרבנית יפה כהן הרגשתי קדושה מיוחדת
    10/04/2017 09:14
    מרים
  2. אצל הצדיקה הרבנית יפה כהן הרגשתי קדושה מיוחדת וגם הברכות שהיא ברכה אותי התגשמו תודה לה’ יתברך שמו.
    אבל זה אפילו לא מתקרב לקדושה שהרגשתי אצל הבבא סאלי שאבא שלי לקח אותי אליו כשהייתי ילדה ואני מזועזעת מהביזוי של גלי צה ל.
    ממליצה לכולם להגיע כמוני כל שנה להילולה בנתיבות של הצדיק זכותו תגן עלינו אמן