הגר”א בוטבול נגד פורעי ‘הפלג’: “אין כאן רצון ה’. רק מחשבה לעשות בלגן”

הדיין הגאון רבי אהרון בוטבול, חתנו של הגר"ע יוסף זצ"ל, במתקפה חריפה נגד פורעי 'הפלג הירושלמי': "עבר חייל בשכונה חרדית, ביזו אותו, ירקו עליו, זרקו עליו ביצים. מי התיר לכם לשפוך דם יהודי? והכל בשם 'אידיאולוגיה' • איזה חילול ה' זה עושה. הם מעכירים את ישראל"
יוסף גרינבוים
י"ג ניסן התשע"ז / 08.04.2017 23:01

הדיין הגאון רבי אהרון בוטבול, חתנו של הגר”ע יוסף זצ”ל, תוקף את ההפגנות של פורעי ‘הפלג הירושלמי’.

בדברים שנשא בתוכניתו השבועית ‘הליכות עולם’, המשודרת בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ ביום שישי – אמר הגר”א בוטבול: “אתה עוצר אנשים באמצע הרחוב ומבזבז להם זמן – גזל זמן אין לו תקנה. אתה שורף פחי אשפה – זה גזל גמור מדאורייתא ומדרבנן.

“לפעמים מרביצים לשוטרים ושורפים ניידות. מי התיר להם להזיק רכוש של המשטרה? חוץ מחילול ה’ זהו גזל גמור מהתורה”.

לדבריו, “השבוע עבר חייל בשכונה חרדית, ביזו אותו, ירקו עליו, זרקו עליו ביצים. מי התיר לכם לשפוך דם של יהודי? והכל בשם ‘אידיאולוגיה’. איזה חילול ה’ זה עושה. הם מעכירים את ישראל”.

הדיין הוסיף וקבע: “אין כאן רצון ה’, יש כאן רק מחשבה טהורה לעשות בלגן”.

הרב בוטבול הוסיף וסיפר על בחור מישיבת פוניבז’ – אותו הוא מכיר אישית – שנגרר להפגין, הסתבך בהפגנות של ‘הפלג’ ונדון לעבודות שירות. “כעת הוא מצטער מאוד”, סיים הרב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בעצם ממש תסמר שערות אנוש לראות הצביעות ששורה, אצל חלק מכלל ישראל, ובאמת חייבים ללחום נגדם בכל עוז ושלא לירא משום דבר רק מהקב
    09/04/2017 00:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בעצם ממש תסמר שערות אנוש לראות הצביעות ששורה, אצל חלק מכלל ישראל, ובאמת חייבים ללחום נגדם בכל עוז ושלא לירא משום דבר רק מהקב”ה, ובעוה”ר עדיין המדינה הטמאה עומדת במרדה, מרידה ובגידה נוראה על ד’ ועל משיחו, והרשעים כים נגרש השקט לא יכלו, ואינם יכולים לראות האיך היראי ד’ עדיין עומדים עזה, ועומדים איתן באמונה בד’ ובתורתו, ואינם נמשכים אחר טומאתם, והיראי ד’ הם לקוצים בעיני הרשעים ימש”ו. ועל כן טכסו עצה לחסל ולהשמיד היהדות החרדית היל”ת וגזרו אומר לגזור “גזירת גיוס” הנוראה, גזירת שמד וכליה על כלל ישראל ח”ו, הלב פוסק מלפעום כשמתבוננים מה שקרה לפנינו, כלל ישראל עומד לפני גזירת כלי’ ח”ו, במלוא מובן המילה! – והגזירה כבר בתוקפו!

    היא ממש בתקפו! כבר נמצאו בכור ההיתוך בהצבא הטמא למעלה מששת אלפים בחורים ואברכים חרדים!! נוראות קרה בימים הללו!! לב היהודי אינו רוצה להאמין זאת, אבל המציאות המרה טופח בפנים!. יש כאן מסע השמד שהולך וגדול מיום ליום, ורצונם ומאויים גלוי ואינם מסתירים אותו שעד שנת תשפ”ג כבר יהיו כל הבחורים ואברכים בצבא הטמא והזימה השם ירחם, נורא נוראות!! וגלגל השמד הולך ומתגלגל בלי הפסק, ומחריב נפש אחר נפש מבלי לחמול על מי שהוא, – זהו המציאות היבישה, שומו שמים על זאת!

    לא יחרד??!

    ובס”ד רואים בחוש שנצח ישראל לא ישקר, וכלל ישראל ישאר נאמן לד’ ולתורתו בעלי פשרות כלל וכלל, וכח כל הצדיקים הקודמים החת”ס ותלמידיו, והחזון איש והרב מבריסק זי”ע וכו’ עומדת לפנינו, וזה נותן לנו כח לעמוד איתן נגד רשעי ישראל. וכמובן שהם צריכין לחיזוק ולעידוד מאחינו בני ישראל שלא יפלו תחת עול המשא, ושלא ישברו מכח הלחץ והדחק, וצריכים לחזקם שיעמדו איתן במצח נחושה וללחום בעזות עד יעבור זעם. אי לזאת יזדעזו תבל ומלואה בשמוע שמועה נוראה ומחרידה, שמנהיג מפורסם דמתקריא “סאטמר רבי מאנרו” פער פיו ויצא בדברי הירוס לחרף ולגדף מערכת קדוש ישראל, בדברים בוטים כמדקרות חרב, דברי לעג וקלס נגד נקיי הדעת שבירושלים, ובזה דקר חרב בהיראי ד’, בכל המערכה נגד הגזירה הנוראה, ועלה בידו לקרר ולהחליש הקול המחאה וקול המלחמה אשר במחנה!! שומו שמים על זאת!!

    מי האמין זאת שבשנת תשע”ז ידרוש שליח השטן דרשת דופי את מי חרפת וגדפת ??! על מי הנפת גרזן??!! על רבינו זי”ע! על החת”ס ותלמידיו!! על הקב”ה ועל כל הצדיקים הקודמים!! החילול שם שמים בוער עד לב השמים!! אתה מעכב הגאולה שלמה, באיזה אחריות נטלת על שכמך להרוס ולחבל כרם בית ד’??? צריכים לקרוע קריאה על זה.