אסון המעלית בעיר בית שמש: הילד יחיאל זוסמן ז”ל בן ה-10 נפטר ב’הדסה’

הילד יחיאל זוסמן ז"ל בן ה-10, בנו של יבלחט"א הרה"ח רבי ישראל מבית שמש, נפטר בצהרים בבית חולים הדסה עין כרם • אושפז ביום שני במצב אנוש כאשר נכנס למעלית על מנת לרדת לגן המשחקים וחבל שנכרך סביב צווארו נתפס במעלית
יוסף גרינבוים
י"א ניסן התשע"ז / 07.04.2017 14:30

 ברוך דיין האמת: הילד יחיאל זוסמן ז”ל בן ה-10, בנו של יבלחט”א הרה”ח רבי ישראל מבית שמש, נפטר בצהרים (שישי) בבית חולים הדסה עין כרם.

מבית החולים הדסה נמסר: “הילד אשר פונה בתחילת השבוע לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנחנק כתוצאה ממשחק במעלית, נפטר היום.

“הילד פונה במצב אנוש ולמרות מאמצי הצוות הרפואי והסיעודי נקבע מותו לפני זמן קצר. הדסה משתתפת עמוקות בצער המשפחה”.

כפי שדווח בחרדים10, מבירור ראשוני עלה כי הילד נכנס למעלית על מנת לרדת לגן המשחקים ואחז בחבל. כשנכנס למעלית לא הבחין כי קצה החבל נמצא מחוץ למעלית. המעלית החלה לרדת, והחבל שהיה כרוך על צווארו וידו של הילד, החל להתהדק.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בו החייאה מוצלחת,והוא פונה אל בית החולים ‘הדסה עין כרם’ – שם הרופאים נאבקו על חייו, עד שלמרבה הצער היום הוא השיב את נשמתו לבוראה.

במהלך הימים האחרונים התקיימו תפילות רבים לרפואתו. האדמו”ר מבעלזא אף הורה להוסיף לו את השם אלטר.

חובש רפואת חירום כונן מד”א על אופנוע ירמיהו קלפהולץ, שהגיע אל זירת האסון, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו בתוך המעלית ילד כבן 10 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוצאנו אותו לחדר המדרגות ושם הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות וכאשר חזר הדופק התחלנו בפינוי לבתי חולים תוך המשך הטיפול הרפואי הנדרש כשמצבו מוגדר קשה”.

דובי מרגלית מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולמרבה הנס חזר דופק.

“השכנים סיפרו כי הילד איבד את ההכרה במהלך משחק עם המעלית שנסגרה עליו והוא נחנק. בשלב זה מצבו מוגדר קשה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות