זועבי צעקה למשה גלסנר: “תשתוק תשתוק” – והורדה באמצע השידור

חברת הרשימה המשותפת עלתה לשידור סוער בתכנית המזנון ברשת ב': "תגיד לי, המצפון של הישראלים בועט רק כאשר הצבא הישראלי אינו הפושע במקרה הזה?" כאשר לא איפשרה ליואב קרקובסקי ומשה גלסנר לשאול אותה שאלות - היא הורדה מהשידור
אריה ריבקינד
י' ניסן התשע"ז / 06.04.2017 19:43

חברת הכנסת חנין זועבי מהרשימה המשותפת עלתה היום (חמישי) לשידור בתכנית ‘המזנון’ ברשת ב’, בהנחייתו של יואב קרקובסקי והמראיין אורח משה גלסנר – ונשאלה לתגובתה לטבח האכזרי של ממשל אסד במחוז אדליב.

בתגובה פתחה חברת הכנסת במתקפה: “תגיד לי, המצפון שלך והיושר המקצועי שלך חי רק במקרה שמדברים על ילדים שישראל לא הרגה? תגיד לי, המצפון של הישראלים בועט רק כאשר הצבא הישראלי אינו הפושע במקרה הזה? ותגיד לי, למה לא ראיינת אותי כאשר טבחתם בילדים בבית תינוקות בעזה. תגיד לי, אם היה הצבא הסורי נכנס לשחרר את הגולן הייתם גם מזדעזעים? המצפון שלך היה חי ובועט. הייתם נכנסים בילדים של סוריה ומפציצים אותם? זו חוצפה, וזו צביעות”.

בעוד המראיינים ניסו להמשיך ולשאול אותה על תגובתה לטבח, המשיכה חברת הכנסת במתקפה: “הפושע בשאר אל אסד עכשיו אני אגיד מקומו בהאג. הוא פושע, וזה לא התחיל מאתמול. השימוש בנשק הכימי נמשך כבר חמש שנים. מאז תחילת המהפכה בסוריה. אבל יש עוד פושע – הצבא הישראלי. המקום של שניהם הוא בבית הדין הבינלאומי בהאג”.

 

בשלב זה החלה מהומה בשידור, כאשר המראיינים זעמו על ההשוואה, אולם חברת הכנסת המשיכה: “התקשורת הישראלית, בשיא הצביעות והחוצפה, באה לראיין אותנו על הטבח, הטבח. אתה שומע אותי? הטבח בסוריה הוא של פושע המלחמה אסד. אבל כשאתם באים לראיין אותנו אתם לא מדברים על הילדים בעזה. אתה יודע שאתם כל שלושה ימים הורגים? אתה הורג ילד פלסטיני. אתה יודע שהצבא שלך הורג ילדים פלסטינים גם בעזה?

“אל תעז להטיף מוסר – אתה שם שני מיליון בני אדם במצור בעזה ואתה מטיף מוסר על הסוריה ועל פושע המולחמה בסוריה. אני לא רוצה לשמוע אתכם, זה שיא החוצפה, אתם מדברים על סוריה? תדברו על עזה. אתה אומר על נתניהו שהוא פושע מלחמה, כן או לא? אתה אומר על הצבא הישראלי? אתם בתקשורת הישראלית קודם כל תגידו למדינה שלכם לסיים את המצור על עזה.

בשלב זה צעקה זועבי על המראיינים “תשתוק תשתוק” “אל תטיפו לי מוסר” ולא איפשרה ליואב קרקובסקי ומשה גלסנר לשאול אותה שאלות.

כשהובן שלא ניתן לקיים ראיון תרבותי עמה, היא הורדה מהשידור.

בעקבות הראיון, בו השוותה בין חיילי צה”ל לאסוד והסיתה כנגד ראש הממשלה נתניהו, הגיש היום רס”ן במיל רן לוי תלונה במשטרה, ופנה ליועמ”ש בבקשה לפתוח בחקירה כנגד ח”כ זועבי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות