בתו של הגר”ע יוסף נגד תנועת ש”ס: תומכת בניסנקורן – ולא ביחימוביץ’

רבקה צ'יקוטאי, בתו של הרב עובדיה זצ"ל, היא מבכירי תנועת ש"ס בהסתדרות • אלא שבניגוד להסכם של המפלגה עם יחימוביץ', היא תומכת ביו"ר המכהן - אבי ניסקורן, למרות ששובצה ברשימה של שלי • "בש"ס לא התייעצו אתנו. התייחסו אלינו כשקופים"
אריה ריבקינד
י' ניסן התשע"ז / 06.04.2017 02:02

תנועת ש”ס חתמה במרוץ להנהגת ההסתדרות על הסכם עם שלי יחימוביץ’. לפי ההסכם, יחימוביץ’ ואיתן כבל, המובילים את רשימת ‘הבית החברתי’ יקצו רבע מהמקומות לש”ס – בתמורה לתמיכת המפלגה ביחימוביץ’.

אלא שכעת מתברר, לפי דיווח של יאיר שרקי מחדשות 2 –  כי בין האנשים ששובצו ברשימה, יש כאלה שבכלל תומכים בכלל ביו”ר אבי ניסנקורן, ולא ביחימוביץ’.

רבקה צ’יקוטאי, בתו של הגר”ע יוסף זצ”ל, היא מבכירי המפלגה בהסתדרות, וממונה על תחום העובדת הדתייה.

צ’יקטואי הופתעה לגלות את שמה ברשימתה של יחימוביץ’, בעוד שכבר מזה זמן רב היא תומכת ביו”ר ההסתדרות המכהן. לדבריה, היא גם לא מתכוונת להיענות להסכם של ש”ס.

צ’יקוטאי אמרה לחדשות 2: “שמעתי שמועות שהשם שלי ברשימה של שלי, אבל אף אחד לא דיבר איתי ולא שאל אותי. אנשי ש”ס הארצי הלכו עם יחימוביץ’ ולא התייעצו אתנו. התייחסו אלינו כשקופים”.

מש”ס נמסר בתגובה לחדשות 2: “בהוראת יו”ר התנועה אריה דרעי, תנועת ש”ס על כל תומכיה וחברי ההסתדרות שלה ברחבי הארץ פועלים למען מפלגת הבית החברתי שש”ס שותפה מלאה בה. אם יש בודדים שעל דעת עצמם החליטו לסייע לניסנקורן, שתומך תמיכה נלהבת בהעסקת עובדים בשבת, שיבושם להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכל על פי דעת תורה
    06/04/2017 10:10
    שלום
  1. של מרן הגר”א דרעי שליט”א