הגר”מ מאזוז על ביטול ההופעה של משה דואק: “ככה התדרדרו? תוסיפו לו כסף”

ביטול הופעתו של הזמר והפייטן משה דואק במעמד 'הקבלת פני רבו' של ש"ס ב'טדי' - רק בגלל שהתחייב להופיע יום קודם ב'מעמד הקבלת פני רבו' של הגר"מ מאזוז - הכתה את ראש ישיבת 'כסא רחמים' בתדהמה • הורה למקורביו לבדוק המידע אצל הזמר עצמו, ואחר כך ביקש להעניק לו בונוס
יוסף גרינבוים
ח' ניסן התשע"ז / 04.04.2017 19:10

ביטול הופעתו של הזמר והפייטן משה דואק באירוע ‘הקבלת פני רבו’ של ש”ס באצטדיון טדי בירושלים, היכתה בתדהמה את הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ ומנהיגה הרוחני של תנועת ‘יחד’.

ראש הישיבה סירב להאמין כי הידיעה על הביטול – אשר דווחה בחרדים10 – אמיתית, וביקש ממקורביו לברר אצל הזמר עצמו כי אכן כך הם פני הדברים.

לאחר שהזמר אישר את נכונות המידע, אמר הגר”מ מאזוז: “ככה התדרדרו? תוסיפו לו כסף”.

כפי שדווח בחרדים10, הזמר הספרדי הפופולארי היה אמור להופיע בפני קהל האלפים ב’טדי’, אלא שימים ספורים לפני המופע הענק, בש”ס החליטו לבטל את הזמנתו.

ממידע שהגיע לידי חרדים10 עולה, כי ביטול ההזמנה של דואק התבצע לאחר שלמארגני האירוע נודע כי דואק צפוי להופיע יום קודם לכן ב’מעמד הקבלת פני רבו’ בהשתתפות הגר”מ מאזוז, אשר צפוי להיערך ביום רביעי אחר הצהרים באולמי ‘ארמונות וולף’ בבני ברק.

על פי המידע, בימים האחרונים נעשו מספר פניות מצד ש”ס לזמר הספרדי בבקשה ודרישה שיבטל את השתתפותו באירוע, המזוהה עם הנהגת ‘יחד’ של אלי ישי.

אלא שמשה דואק העדיף לוותר על הופעתו ב’טדי’ ולא להפר את ההבטחה להשתתף באירוע ‘הקבלת פני רבו’ של הגר”מ מאזוז. בעקבות כך, בש”ס הודיעו לו על ביטול הזמנתו לאירוע, ובמקומו בחרו להזמין זמר אשכנזי נוסף – שולי רנד.

גורם בלתי רשמי בש”ס אישר לחרדים10, כי אכן האירוע אצל הגר”מ מאזוז הוא זה שהוביל לביטול הופעתו של הזמר, אך זאת רק משום התנאי שהציבו מפיקי המופע לכל הזמרים: לא להופיע בשום אירוע אחר לפני המעמד ב’טדי’.

אלא שתירוץ זה עורר גיחוך. שכן, דואק אינו הזמר היחיד שאמור להופיע במקום אחר – יום קודם המופע בטדי.

כך, למשל, הזמר ישי ריבו יופיע מספר שעות קודם לפני האירוע ב’טדי’, באירוע ב’פסח בחברון’ המתקיים ליד מערת המכפלה – אולם הופעתו באירוע של ש”ס לא בוטלה.

גם הזמר מוטי שטיינמץ יופיע ביום רביעי במלון בחדרה, אבל הופעתו במעמד של ש”ס שיתקיים למחרת – לא בוטלה.

מש”ס לא התקבלה תגובה.

את תגובתו של הזמר משה דואק לא ניתן היה לקבל.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה מנהיג אמיתי
    04/04/2017 21:51
    גבי
  1. מרן הרב מזוז מנהיג שדואג גם לזמר שהפסיד ערב .הרב מאזוז דוגמא לרב אמיתי

  2. אין על אתר חרדים 10,
    04/04/2017 23:10
    תלמיד מרן
  3. צריכים לקבל פרס חושפי השחיתות

  4. מידה כנגד מיתה
    05/04/2017 16:29
    ידידיה ג'בלי
  5. האם למפוטרי ש”ס אחרי מהפך 99 שרעבו ללחם וצמאו ילדיהם לחלב דאגה ישיבת כסא רחמים?

  6. מסכנים
    05/04/2017 17:19
    אא
  7. הלוואי ששולי רנד יחדיר בהם קצת הרהורי תשובה