הזמר סירב לוותר על ‘המעמד’ אצל הגר”מ מאזוז – ו’חטף’ ביטול מש”ס

הופעתו של הזמר והפייטן משה דואק במעמד 'הקבלת פני רבו' של ש"ס באצטדיון טדי בירושלים - בוטלה, לאחר שלמארגני האירוע נודע כי הוא צפוי להופיע יום קודם לכן ב'מעמד הקבלת פני רבו' של הגר"מ מאזוז • גורם בש"ס: הציבו לכל הזמרים תנאי - לא להופיע באירוע אחר קודם • אז למה לישי ריבו ומוטי שטיינמץ לא ביטלו?
חיים בוזגלו
ח' ניסן התשע"ז / 04.04.2017 12:06

שבוע לפני ‘המעמד ההיסטורי’ של ‘הקבלת פני רבו’ של ש”ס באצטדיון טדי בירושלים, רשימת הזמרים המופיעים באירוע משתנה.

בעוד כשבוע צפויים אלפים להגיע לשערי אצטדיון טדי שבבירה, על מנת להשתתף ב’הקבלת פני רבו’ בהשתתפות נשיא ‘המועצת’ חכם שלום כהן, הראשל”צ הגר”י יוסף, חברי מועצת חכמי התורה ורבנים נוספים, כשעל פי הערכות האחראיים, למקום צפויים להגיע עשרות אלפים – זאת לאחר הרחבת האצטדיון ל-30,000 מקומות ישיבה.

מלבד מתקני לונה פארק ענק ודוכני מזון שהבטיחו בש”ס למשתתפים, ואשר יופעלו כבר משעות הצהריים המוקדמות, בהפקת האירוע שוקדים גם על הפן המוזיקלי שבאירוע – כשבשיאו של המעמד, צפויה מקהלת ילדי רשת החינוך ‘בני יוסף’, לעלות אל הבימה עם השיר ‘כולם נקבצו’ שהולחן במיוחד לכבוד האירוע.

בנוסף למקהלת הילדים, וככל הנראה בשל היעדרות גדולי זמר מהאירוע, בש”ס בחרו להביא זמרים דוגמת שלמה כהן, מוטי שטיינמץ וישי ריבו – ובשל ביקורת פנימית גם את הפייטן משה לוק.

באירוע היה צפוי להשתתף גם הזמר והפייטן משה דואק, אלא שימים ספורים לפני המופע הענק, בש”ס החליטו לבטל את הזמנתו של דואק לאירוע.

ממידע שהגיע לידי חרדים10 עולה, כי ביטול ההזמנה של דואק הגיע לאחר שלמארגני  נודע כי דואק צפוי להופיע יום קודם לכן ב’מעמד הקבלת פני רבו’ שנערך בבני ברק, במעמד הגר”מ מאזוז, מנהיגה הרוחני של תנועת ‘יחד’.

על פי המידע, בימים האחרונים נעשו מספר פניות מצד ש”ס לזמר הספרדי בבקשה ודרישה שיבטל את השתתפותו באירוע המזוהה עם הנהגת ‘יחד’ של אלי ישי, אולם, משזה סירב בש”ס הודיעו לדואק על ביטול הזמנתו לאירוע ובמקומו בחרו להזמין זמר אשכנזי נוסף – שולי רנד.

תופעת הביטולים והדרישות לבטל את ההשתתפות באירועי ‘יחד’ אינה חדשה.

ש"ס, משה דוואק

כבר באירוע ‘הקבלת פני רבו’ שנערך לכבוד הגר”מ מאזוז בבני ברק בסמוך לבחירות האחרונות, היה אמור להשתתף הפייטן והחזן משה חבושה, אך ברגע האחרון הודיע על ביטולו, זאת לאחר שקיבל טלפונים רבים והטרדות רבות, שהובילו להחלטתו לבטל את ההשתתפות באירוע.

הפעם לשם שינוי בחר הזמר התורן – משה דואק – לוותר על הופעתו ב’טדי’ ולא להפר את ההבטחה להשתתף באירוע הקבלת פני רבו בהשתתפות הגר”מ מאזוז אשר צפוי להיערך ביום רביעי אחה”צ באולמי ‘ארמונות וולף’ בבני ברק.

גורם בלתי רשמי בש”ס אישר לחרדים10 כי אכן האירוע אצל הגר”מ מאזוז הוא זה שהוביל לביטול הופעתו של הזמר, אך זאת רק משום התנאי שהציבו מפיקי המופע לכל הזמרים: לא להופיע בשום אירוע אחר לפני המעמד ב’טדי’.

אלא שתירוץ הזה מעורר גיחוך. שכן, דואק אינו הזמר היחיד שאמור להופיע במקום אחר יום קודם.

הזמר ישי ריבו יופיע מספר שעות קודם לכן ב’פסח בחברון’, ליד מערת המכפלה – אולם הופעתו באירוע של ש”ס לא בוטלה.

גם הזמר מוטי שטיינמץ יופיע ביום רביעי במלון בחדרה, אבל הופעתו במעמד של ש”ס שיתקיים למחרת – לא בוטלה.

ש"ס, משה דוואק

מש”ס לא התקבלה תגובה.

את תגובתו של הזמר משה דואק לא ניתן היה לקבל.

צפו במודעות של ‘הקבלת פני רבו’ של ש”ס ב’טדי’, לפני – ואחרי:

ש"ס, משה דוואק

ש"ס, משה דוואק

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איכס.. בעעע - התנהגות של מאפייה - כרגיל
    04/04/2017 12:52
    רחמים
  1. ש”ס – הכי צפוי שיש

  2. אשריו ואשרי חלקו ששר לפני מרן הרב מאזוז
    04/04/2017 13:50
    בגדי המלך החדשים
  3. ש”ס רק הפסידו

  4. דרעי ממשיך לרסק את שס
    04/04/2017 15:22
    רבקה
  5. דרעי פלגן מאז שחזר רק מריבות עם כולם

  6. אין גבול לרשעות
    04/04/2017 18:01
    משה
  7. בלנ”ד אזמין את דוואק לחתונה שלי

    התלבטתי בינו לבין עוד זמר אני הולך עליו כי הוא הוכיח שהוא קודם כל בן אדם בניגוד לייצורים אחרים.

  8. בושה וחרפה!! שנה שעברה היו לחצים גדולים על בעלי האולם.
    04/04/2017 23:14
    תלמיד מרן
  9. כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.