הקיץ מתקרב: קבלי את כל עדכוני האיפור הלוהטים שכדאי להכיר

כמו השמש החמה, גם המלתחה הנשית מתמלאת השנה בשלל גוונים של כתום • לקראת בוא קיץ, קבלו מירין שחף את מגמות איפור וסטייל שכדאי לכן להכיר

תמי גיל
ח' ניסן התשע"ז / 04.04.2017 13:14

הקיץ טרם הגיע, אבל בהחלט מותר ואפילו רצוי להתחיל לפנטז על העונה החמה שבפתח.

זה הזמן להתעורר משנת החורף, עם מחשבה על צבעים בוהקים והרפתקאות קיציות.

גם מבחינת בתי האופנה ורשתות הקוסמטיקה הקיץ כבר כאן – קולקציות החורף מתאדות ממדפי הסיילים, והחנויות מתמלאות בסחורה רעננה ונטולת הנחות.

בדיוק בגלל אלה, החלטנו להקדים תרופה, כדי שלא נתפס לא מוכנים. ועד שהקיץ יוכיח לנו שהוא פה, קבלו “לוח השראה” שעוצב לקראת התחזית הכתומה.

כתום היום

“כבר בשנה שעברה, אני והטרנדולוגים (אנשי תחזיות טרנדים) איתם אני עובד כבר שנים, צפינו שהצבע הכתום הולך להיות הצבע השולט בקיץ 2017”, אומר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי.

לקראת הקיץ הקרוב, הצטיידו מראש בפרטי החובה: שפתון כתום וסומק בגוון כתום-קורל. להשלמת המראה אפשר להוסיף עגילים או כל פריט אופנתי אחר בגוון כתום עז.

בכתום הבוהק יש ללא ספק משהו אלגנטי, שעל אף הבוהק, גורם לו להשתלב היטב עם “כוכבים” נוספים עם דגש על צהוב חרדל.  הגוון של העונה החמה עומד להשתלט על כל חלקה טובה: העיניים, השפתיים והלחיים.

כתם של צבע

“לפני שניגשים למלאכת האיפור”, מדגיש שחף, “מומלץ להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק המכיל מסנן קרינה, שייצור מראה עור חלק ואפשרות למזג היטב את הגוונים הכתומים שיבואו אחריו. בעזרת פלטת קונטור מדגישים את עצמות הלחיים ומבליטים אותן. את הגוון הכהה מניחים מתחת לעצמות הלחיים, ממרכז האוזן לכיוון זווית הפה ומטשטשים היטב כלפי מטה.

את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

בקיץ הזה, נתהדר בצלליות כתומות בגוון כתום אפרסק, כתום פסטל, כתום חלודה, או כתום תפוז,  בעזרת צלליות שימריות נוסיף נגיעה נוצצת בזווית העין הפנימית, או משיכה של גליטר מתחת לגבה לכל אורכה.

על העיניים מניחים צללית קרם בצבע בז’, אותה מורחים על כל שטח העפעף, ומעליה מוסיפים צללית כתומה תוך טשטוש קל עם האצבע לקבלת מראה רך יותר. על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה רענן של מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט שממשיך אל תוך הקיץ.

להשלמת הלוק, שפתיי אומברה – השפתיים הלוהטות של הקיץ יתקבלו באמצעות נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון יעלם כמעט לחלוטין בשולי השפתיים (מראה שמתקבל אחרי אכילת קרטיב בטעם משמש).

ורק אל תשכחו שמדובר בטרנד בלבד: הקפידו שהכתום האופנתי יקבל נגיעות של צבע ולא ישתלט על כל המראה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות