יוצאים לפסח לחו”ל? ‘הפלג’ מאיים: נחסום את כל הדרכים לנתב”ג

'הוועדה למען עולם התורה' מאיימת לחסום בימים הקרובים את הדרכים המובילות אל נתב"ג: "הוחלט להרחיב את המחאה על מנת שתגיע לאוזני העולם כולו" • ממליצים לנוסעים: "לעקוב אחר ההודעות, כדי שיוכלו לשנות את מועד הטיסה או להקדים את הגעתם לשדה התעופה שעות רבות"
יוסף גרינבוים
ו' ניסן התשע"ז / 02.04.2017 11:28

לידיעת היוצאים לחו”ל לקראת חג הפסח: ‘הוועדה למען עולם התורה’, המזוהה עם ‘הפלג הירושלמי’, מאיימת לחסום בימים הקרובים את הדרכים המובילות אל נתב”ג.

לפי הודעת הוועדה, “לנוכח ההסלמה בהתנכלות של השלטון לאסירי עולם התורה, הוחלט להרחיב בימים אלה את המחאה על מנת שתגיע לאוזני העולם כולו”.

במסגרת הפעולות שנועדו להעביר את המסר למדינות העולם, “יתקיימו צעדי מחאה המוניים באיזור נמל התעופה, לעיניהם של התיירים הזרים המגיעים לישראל וחוזרים ממנה לארצותיהם”.

בוועדה מספרים כי במקום יינשאו שלטי מחאה באנגלית ובשפות נוספות.

“בשל עומסי התנועה הצפויים באיזור נתב”ג בעת קיום אירועי המחאה”, אומרים בוועדה לחרדים10, “מוצע לעומדים לטוס לעקוב ולהתעדכן בהודעות שיתפרסמו בימים הקרובים, כדי שיוכלו לשנות את מועד הטיסה או לחילופין להקדים הגעתם לשדה התעופה שעות רבות, בטרם ייווצרו קשיי תנועה באיזור”.

ב’וועדה למען עולם התורה’ מציינים, במידה והפרסום המוקדם, שנועד לתועלת הציבור, יגרום למה שהם מגדירים “היערכות עויינת, של כוחות המשטרה בשטח “שתפריע ותמנע את קיום צעדי המחאה, ניאלץ לבצע את המחאה במועדים שונים ללא פרסום הודעה מראש”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפלג המגעיל
    02/04/2017 13:23
    דודו
  1. שמי שיושב במרומים יחזיר להם כמו שצריך והם לא יגמרו את שנתם לא מגיע להם לחיות עם החילול ה’ שהם עושים

  2. השלב הבא
    03/04/2017 09:09
    דוד
  3. השלב הבא שלהם זה יהיה לחטוף מטוסים בכדי להגיע לעיסקת חילופי שבויים עם ישראל
    הם יעשו כמו באנטבה יפרידו את כל מי שיש לו אזרחות ישראלית לחדר נפרד וכל שעתיים יוציאו מישהו להורג !
    טייערע אידן ! הקבוצה הזו היא הכת הכי מסוכנת שהיתה אי פעם לציבור החרדי ,אין להם שום גבולות ! הם לא עוצרים באדום ! הנהו בריוני ! הם כמו אותם רשעים שהיו בסוף בית שני שהמיטו אסון על כל עם ישראל ,
    אם הציבור החרדי שלנו לא יתעורר בזמן ולא יצא למלחמת חורמה נגדם ,אז בעתיד הקרוב נתחרט על כך !!!