“לא תהיה ראש הממשלה”: נחשפו שיחות כחלון ונתניהו סביב התאגיד

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג מעריך כי ישראל לקראת בחירות: "הקואליציה הזו נמצאת לקראת שבירה" • ח"כ דוד ביטן: "עובדי התאגיד חושבים שהם הציבור, ואם אפילו עוד לא שידרו פעם אחת"
דוד ליבוביץ
ה' ניסן התשע"ז / 01.04.2017 20:40

משבר התאגיד: בחדשות 10 נחשפו השיחות בין ראש הממשלה לשר האוצר משה כחלון.

“אני מזכיר לך שכבר הלכתי לבחירות על ‘ישראל היום'”, אמר נתניהו לשר האוצר שהשיב: “אם נלך לבחירות אאבד מנדטים, אבל אתה כבר לא תהיה ראש הממשלה”.

יו”ר האופוזיציה יצחק הרצוג השתתף היום (שבת) באירוע ‘שבתרבות’ והתייחס לפרשת ‘משבר ההתאגיד’, והעריך כי ישראל לקראת מערכת בחירות.

“מעריך שהמציאות הפנימית של הקואליציה הזו נמצאת לקראת שבירה. היצרים והמתחים עצומים ויש אי אמון בסיסי בראש הממשלה. מעריך שבשנה הקרובה נלך לבחירות”, אמר הרצוג.

לדבריו בשבועות האחרונים התגבשה קואליציה חלופית.

“זה התחיל בעימות עם כחלון. מי שראה את מבטו של משה כחלון וקולו אחרי האירוע, מבין שגם משה כחלון הגיע לקצה”, אמר ראש האופוזיציה.

“האופציה של ממשלה חלופית קיימת, בועטת, נושמת ותחכה להזדמנות הבאה שתיפתח בזמן הקרוב מאוד. הקואליציה הפנימית של נתניהו נסדקת בצורה משמעותית. כל מי שמכיר את הפוליטיקה הישראלית יודע שהיא בדרך לפירוק”.

מאידך יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן התייחס גם הוא היום למשבר התאגיד – ואמר: “עובדי התאגיד ידעו לאן הם נכנסו. עובדי התאגיד חושבים שהם הציבור, ואם אפילו עוד לא שידרו פעם אחת”.

ביטן האשים את התקשורת ביחס לראש הממשלה: “התקשורת אובססיבית לנתניהו, ולא להיפך. בהסדר הזה הצלנו גם את ערוץ 1. ההסדר עליו הוסכם – לפיו יוקם תאגיד חדשות – עובד. גם בערוץ 2 יש חברת חדשות חיצונית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות