דב הלברטל על אירוסי נתן מאיר: “האמון על הצער והדמעות נפגם”

אבי כץ
|
א' ניסן התשע"ז / 28.03.2017 18:54
עו”ד דב הלברטל, מגיש בתחנת הרדיו ‘גלי ישראל’, התבטא בתכניתו על אירוסיו של נתן מאיר, האלמן של דפנה מאיר הי”ד: “קשה לי להבין איך לא עובר זמן מהטרגדיה, והגברים שהתאלמנו בנסיבות טרגיות כבר מתחתנים”

עו”ד דב הלברטל, מגיש בתחנת הרדיו ‘גלי ישראל’, התבטא היום (שלישי) בתכניתו על אירוסיו של נתן מאיר, אלמנה של דפנה מאיר הי”ד.

 “קשה לי להבין איך לא עובר זמן מהטרגדיה, והגברים שהתאלמנו בנסיבות טרגיות כבר מתחתנים”, אמר הלברטל. “כך קרה עם הרב לוינשטיין שזמן קצר אחרי פטירת אשתו נישא… נדמה שזה גם אופייני יותר לסוג של אנשים ידוענים”.

לדבריו, “מטבע הדברים הנשים נמשכות יותר אליהם וקל להם יותר להתחתן מחדש, גם אם יש להם ילדים… נתן מאיר הפך להיות מעין סמל חי וממשיכה של אשתו במגזר הציוני הדתי ולפתע במחי אירוסין הכל נגוז”.

לדעתו, “משהו באמון על הצער והדמעות קצת נפגם פשוט, קשה להבין”.

הלברטל הוסיף: “המגזר הפך להיות מזוהה עם דפנה מאיר, היא והמגזר חד הם ומעשה שכזה של מעין נטישה של דפנה מעורר שאלה לא רק של פגיעה בזיכרון שלה האישי אלא יש אפשרות לראות בכך פגיעה במגזר כולו שבעצם הכיל את דפנה ואת נתן כחלק מההוויה שלו במשך שנה שלמה”.

הבוקר, מעט יותר משנה אחרי שרעייתו דפנה מאיר הי”ד נרצחה בפיגוע דקירה בביתה שביישוב עתניאל, התארס בעלה נתן עם בת זוגו זהר מורגנשטיין.

חבר הכנסת יהודה גליק, שכנו של נתן מאיר, פרסם תמונה בחשבון הטוויטר שלו של בני הזוג – וכתב: “מזל טוב נתן מאיר לאירוסיו עם זוהר”.

על גבי תמונת הזוג נכתב: “הטוב כי לא כלו רחמיך והמרחם כי לא תמו חסדיך כי מעולם קיווינו לך.

“בין שבילי החיים מצאנו את אשר ביקשה נפשנו וביום הזה אנו שמחים לבשר על אירוסנו”, כותבים נתן וזהר.

דפנה מאיר הי”ד נרצחה בפתח ביתה על ידי מחבל פלסטיני בחודש ינואר 2016, כשעסקה בצביעת ביתה.

המחבל דקר אותה לעיני בתה ונמלט מהמקום. הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון ובית המשפט גזר עליו עונש של מאסר עולם.