המשטרה בלחץ: מבקשת מהנהגת ‘הפלג’ למנוע מהומות בעצרת מחאה

לקראת עצרת המחאה של 'הפלג' ו'העדה' בשכונת גאולה - במשטרה קיימו בהערכת מצב איך להתמודד "עם כוונות מצד גורמים קיצוניים לנסות להפר את הסדר הציבורי"
חיים טוויל
א' ניסן התשע"ז / 28.03.2017 15:28

משטרת ישראל נערכת לקראת עצרת מחאה של ‘הפלג הירושלמי’ והעדה החרדית’, הצפויה להתקיים אחר הצהריים (שלישי) באזור רחוב מלכי ישראל בירושלים.

לפי המשטרה, “צפויים שיבושי תנועה באזור העצרת והרחובות הסמוכים – שרי ישראל, ירמיהו, בר אילן, שמואל הנביא וכיכר השבת”.

במשטרה אומרים עוד, כי “שוטרי משטרת ישראל יפעלו להסדרת והכווונת התנועה לצירים חלופיים בהתאם לצורך”.

במסגרת הערכת מצב שהתקיימה, נערכת המשטרה “להתמודדות עם כוונות מצד גורמים קיצוניים לנסות להפר את הסדר הציבורי”.

במשטרה חוששים כי העצרת תתפתח למהומות – ומדגישים כי המשטרה תפעיל את סמכויותיה כדין ו”תשתמש באמצעים העומדים לרשותה כנגד כל גורם אשר יפעל בניגוד לחוק ולהוראות השוטרים ויבחר להפר את הסדר הציבורי ולחסום צירי תנועה”.

במשטרה שבים ופונים אל הנהגת ‘הפלג’ ו’העדה’ ומבקשים שיפעלו למנוע הפגנות אלימות וחסימת צירים. “מצופה מגורמי ההנהגה במגזר החרדי על פלגיו השונים, לגלות אחריות ולפעול למנוע כל כוונה להפר את הסדר, לשבש את קיומה של העצרת ואת מרקם החיים התקין בעיר”, אומרים במשטרה.

“משטרת ישראל מאפשרת את זכות המחאה, בצד אחריותה לסדר הציבורי ולצמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי ירושלים והבאים בשעריה”, נאמר בהודעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מערכת חרדים 10. תפסיקו להתחנף לפלג החולני הקיצוני האומלל. אתם רק משפילים את עצמיכם. כבר ר
    28/03/2017 18:25
    למערכת חרדים 10
  1. כבר ראיתי כמה כתבות שלכם בעד הפלג הירושלמי האומללים. זה מגוחך ומעורר בחילה מסיבה פשוטה. אתם חרדים מודרנים עם אינטרנט עובדה!!!!! כל מי שיראה את התגובה הזאת גם חייב להיות חרדי מודרני עם אינטרנט!!!!!!! וחרדי מודרני שמתחנף לקיצוניים הוא בן אדם אומלל אבוד מתוסכל שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו. שלא לדבר על זה שכל הרבנים נגד הקיצוניים האומללים האלו. אני מקווה שתשלחו את התגובה שלי לכתבים שלכם אולי זה יפתח להם את העניים לבועה שהם נמצאים בה. תביניו ברגע שאתם מתחנפים או תומכים בפלג הירושלמי או בכל קיצוני אחר אתם אוטומטי נהיים סוג ב’. ככה כל כל המפגרים שמצד אחד נמצאים באינטרנט ומצד שני קיצוניים. אתם נראים ילדי כאפות אם אתם עם אינטרנט תתנהגו בהתאם ובראש מורם. בלי התחנפוף ומירמורים