השופטת על הרישום האזורי: עיריית אלעד קיימה הפסיקה, כבר לא מבזה

השופטת קבעה: עיריית אלעד קיימה את פסיקת בית המשפט כשפרסמה מודעה על 'רישום אזורי' לסמינרים • "לא ניתן להסתמך על 'שמועות' לפיהן אין העירייה מתכוונת לקיים את צווי בית המשפט" • עו"ד יואב ללום: ממשיכים בטיפול ובמעקב. כפי שהבטחנו החל מהשנה יהיו אזורי רישום באלעד"
אריה ריבקינד
א' ניסן התשע"ז / 28.03.2017 10:26

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, נאווה בן אור, פרסמה הבוקר (שלישי) את החלטתה, לפיה אחרי שעיריית אלעד פרסמה את המודעה על ה’רישום אזורי’ בסמינרים בעיר – היא יצאה ידי חובתה ולא ניתן לטעון כי ביזתה את בית המשפט.

השופטת כתבה: “משפורסמה מודעה כנדרש, אין עילה לבקשה החדשה לפי פקודת בזיון בית המשפט”.

“אוסיף”, מוסיפה השופטת וכותבת, “כי לא ניתן להסתמך על ‘שמועות’ לפיהן אין העירייה מתכוונת לקיים את צווי בית המשפט כדי לבסס בקשה לפי פקודה”.

בכך דוחה השופטת את עתירת עמותת ‘נוער כהלכה’, שטענה כי העירייה מבזה את החלטת בית המשפט שהתקבלה לפני שנה וחצי – לקיים ‘רישום אזורי’ באלעד.

בעיריית אלעד מציינים כי גם משרד החינוך, בתגובתו לעתירה שהוגשה נגדו על ידי עמותת ‘נוער כהלכה’, כתב לבית המשפט כי העירייה קיימה את חובתה כנדרש.

נזכיר, כי ביום חמישי האחרון פרסמה הלשכה המשפטית של עיריית אלעד את המודעה שהכתיבה השופטת לפרסום.

אלעד סמינרים

עו״ד יואב ללום מעמותת נוער כהלכה מסר לחרדים10 בתגובה: “עיריית אלעד פרסמה מודעה בהתאם להחלטת בית המשפט וזאת רק בעקבות בקשתנו השנייה, ולמרות כל מצגי השווא והאמירות שלא יקום ולא יהיה.

“אנחנו ממשיכים בטיפול ובמעקב וכפי שהבטחנו החל מהשנה יהיו אזורי רישום באלעד”.

גורם חינוכי בעיר אומר בתגובה: “בית משפט ומשרד החינוך קיבלו את שלהם. גדולי ישראל ניצחו כי אין רישום אזורי. הרישום הקודם נשאר על כנו. וגם ראש העיר יצא מנצח כמי שמחד פעל לפי דעת גדולי ישראל ומאידך מנע ביזיון בית משפט”.

אלעד סמינרים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות