גפני: “מפחדים? אין לנו בעיה ללכת לבחירות. ההפך, אולי זה יטיב אתנו”

יו"ר ועדת הכספים אמר הבוקר כי למרות שמצטייר ביומיים האחרונים כאילו המפלגות החרדיות מתנגדות להקדמת הבחירות בעקבות משבר תאגיד השידור הציבורי - המצב שונה: "לא נעמוד כאבן נגף. אנחנו האחרונים שמפחדים מבחירות"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר התשע"ז / 27.03.2017 11:24

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, התייחס היום (שני) בפתח ישיבת פגרה של הוועדה למשבר הפוליטי סביב תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’ ואמר כי המפלגות החרדיות דווקא לא סיכמו פה אחד כי הן נגד הקדמת הבחירות.

דבריו של יו”ר דגל התורה נאמרו על רקע הדיווחים כי אתמול הודיעו ראשי הסיעות החרדיות לראש הממשלה כי הן מתנגדים לבחירות כעת.

“היות שהצטייר ביומיים האחרונים כאילו המפלגות החרדיות נגד הליכה לבחירות, אני רוצה להודיע שאנחנו לא נגד הליכה לבחירות. אנחנו סבורים שמדינה כמו שלנו, שנמצאת באתגרים כל כך גדולים ובעיות כל כך קשות ותלך לבחירות על התאגיד, זה מעשה חסר אחריות”, אמר גפני.

גפני הוסיף: “שמעתי כאילו נעמוד כאבן נגף. לא נעמוד כאבן נגף. ברגע שתהיה החלטה, היא רק תצטייר כהחלטה חסרת אחריות. אנחנו האחרונים שמפחדים מבחירות. אין לנו בעיה ללכת לבחירות, ההפך, אולי זה גם ייטיב איתנו”.

יו”ר הקואליציה ח”כ דוד ביטן אמר היום בראיון ברשת ב’ כי ההתנגדות בקואליציה להקדמת הבחירות היא חסרת משמעות: “עם כל הכבוד לחרדים שלא רוצים בחירות, אם תוגש הצעת חוק להקדמת הבחירות יהיה לה רוב”.

הוא הוסיף ואמר: “החרדים מאוד חשובים לליכוד, אבל עצם ההודעות של החרדים שהם נגד הליכה לבחירות הן אלו שמונעות את הפשרה” – בין נתניהו לכחלון, שכן התבטאויות של החרדים ושרים בליכוד נגד הקדמת הבחירות מבצרים את כחלון בעמדתו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות