הקצין החזיר לחרדית כסף שאיבדה בהפגנה של הפלג ליד מאה שערים

חרדית שהגיעה למרחב ציון כדי לקבל שקית עם כסף מזומן וצ'קים שאבדה לה בהפגנה ביום חמישי - אמרה לקצין: "תבורך מן השמיים, המאמצים שעשיתם להשבת האבידה הם לא מובנים מאליהם"
חיים טוויל
כ"ח אדר התשע"ז / 26.03.2017 18:16

במהלך התמודדות של המשטרה עם מפגיני ‘הפלג הירושלמי’ ו’העדה’  ביום חמישי אותרה על ידי קצין משטרה שקית ובה כסף מזומן וצ’קים.

הקצין, שפעל באזור כיכר השבת, הבחין בשקית המוטלת בצד הדרך ובה שטרות כסף מזומן וצ’קים. מיד עם מציאת השקית, ניסה קצין המשטרה לאתר הבעלים בסביבה – אך לשווא.

עוד באותו ערב, עם סיום ההפגנות, בוצעו מספר ניסיונות לאתר הבעלים. המשטרה יצרה קשר עם אדם שעל שמו רשומים הצ’קים, אשר הודה על כך אך טען כי מפאת השבת לא יוכל להגיע לקחתה.

היום הגיעה רעייתו למשטרת מרחב ציון והשקית ובה הכסף והצ’קים נמסרה לה.

האישה הודתה לשוטרים על המאמץ הרב שעשו על מנת לאתרם ולהשיב את האבידה לידיהם. “תבורך מן השמיים, המאמצים שעשיתם להשבת האבידה הם לא מובנים מאליהם”, אמרה החרדית שהגיעה למרחב ציון וציינה כי למרות ההתמודדות של המשטרה עם ההפגנות, ממשיכים השוטרים לפעול למען של הציבור באשר הוא.

סנ”צ דורון בנאמו, קצין אח”מ ציון שמצא את השקית -אמר: “מיד כשהבחנתי בשקית עם הכסף ניסיתי לאתר במקום את הבעלים. משלא אותר ומתוך הבנה שיתכן והכסף מיועד להתארגנות לשבת של משפחה, עשינו את מירב המאמצים לאתרם.

“היום עם הגעת האישה למשטרה התרגשתי להשיב לידיה את כספה שאבד. לצד ההתמודדות שלנו עם המפגינים החרדים שלא אחת מגדפים ומקללים את השוטרים ואף נוהגים כלפיהם באלימות – אנו בראש ובראשונה פועלים למען הציבור. אני שמח שהצלחנו גם במקרה זה לסייע למשפחה”.

כסף, הפגנת הפלג

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות