“אריה, יחימוביץ’ אמרה עליך דברים קשים כמו ‘פושע’ ואתה תומך בה?” • צפו

בני אלבז לא מצליח להבין למה דרעי תומך בשלי יחימוביץ לראשות ההסתדרות: "איך יכול להיות דבר כזה שאתה תומך באשה הזו?" • וגם על הכנסים של ש"ס יש לו ביקורת: "אל תזלזל בזמרים והפייטנים הנאמנים של מרן. מה עם הזמר יחיאל נהרי? חזן משכמו ומעלה. זה נגמר?"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר התשע"ז / 26.03.2017 22:08

ביום (שישי) נחתם הסכם קואליציוני בין סיעת ‘בית חברתי’ בראשות ח”כ שלי יחימוביץ’ ובין סיעת ש”ס – להתמודדות משותפת בהסתדרות.

על פי הסיכום, ש”ס תתמוך במועמדות של יחימוביץ’ לראשות ההסתדרות, ושתי הסיעות יתמודדו יחד ברשימה משותפת, תחת השם ‘הבית החברתי’.

על פי ההסכם, בכל מקום רביעי ברשימה משובץ איש ש”ס.

בני אלבז, מי שהיה זמר הבית של ש”ס לא מצליח להבין. במונולוג ישיר לאריה דרעי הוא גם מפרט למה ומתייחס גם להדרת זמרים ופייטנים ספרדים מאירועי ש”ס.

“איך יכול להיות דבר כזה, אני שואל אותך רבי אריה דרעי, שהגברת שלי יחימוביץ’ אמרה עליך דברים כל כך קשים כמו ‘פושע’, מה לא קראה לך? ‘גנב’, ש’יחזור לבית סוהר’, מה היא לא אמרה? איך יכול להיות דבר כזה, שאתה רבי אריה דרעי מחליט לתמוך באשה הזו?

תסביר לי, תסביר לעם ישראל. וכי הרב עובדיה יוסף, אילו היה חי, היה מסכים לדבר כזה? בשום פנים ואופן! אם אתה תומך בה, אתה יכול לתמוך גם באשה שתבוא ותייצג את תנועת ש”ס.

הבת של הרב עובדיה יוסף, הרבנית עדינה בר שלום, רצתה להיות חברת כנסת, ואתה יודע שמו”ר אביה בשום פנים ואופן לא הסכים. אז אתה תומך בשלי יחימוביץ? נו באמת. מה אתה עושה בכלל?

ויש לי עוד ביקורת קטנה, שאותה אני מאד כואב – מה קורה לכל הכנסים שאתה עושה? בעצם מה קורה להם? אין לי שום דבר נגד אשכנזים, אבל להזמין רק את האשכנזים? להזמין את מרדכי בן דוד? להביא אותו מחוץ לארץ שיופיע אצלכם? לא מזמן הוא הופיע אצלכם ושילמתם לו הרבה כסף.

מה עם הזמר יחיאל נהרי? חזן משכמו ומעלה, בוא נאמר שהוא מייצג את החזנות האמיתית… זה נגמר? זה לא קיים? אין לי כלום נגד אשכנזים, אני אוהב לשמוע את השירים שלהם.

אבל אשאל אותך שאלה: בני אלבז בוודאי שלא יבוא להופיע, אתה מכריז מלחמה נגד בני אלבז, אתה מחכה שאיזה רב יקום וייצא נגד בני אלבז שהוא נגד ש”ס. תזכור: אני לא נגד ש”ס! אני פשט נגד המעשים שלך, הם מכוערים. אתה מנסה למחוק את ההיסטוריה, וההיסטוריה תמחק אותך. אני אומר לך את זה. ואני יודע בדיוק מה שאני אומר. ואני בטוח שבסוך יקומו כמה רבנים ויעירו לך את זה בצורה מאד מאד קשה.

אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה. אתה חושב ללכת בדרך מרן, ומרן בטח לא היה הולך בדרך הזו.

אז אתה תומך באשה? אם הרבנים מסכימים, מי אני שאגיד שלא. יש לי דעת תורה. אבל אתה לא הדעת תורה שלי… אני אומר לך חד וחלק ואני מכיר אותך טוב מאד, הייתי מציע לך – ויפה שעה אחת קודם – אל תזלזל בזמרים והפייטנים הנאמנים של מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק וקדוש לברכה. אל תזלזל! כי יש בעל הבית בעולם! ויפה שעה אחת קודם, תתעורר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בור ששתיתה ממנו אל תזרוק בו אבן
    27/03/2017 03:05
    מני
  1. רפואה שלמה