הרב אוירבך: ‘המצב בשאול תחתית. יש להילחם עד טיפת הדם האחרונה’

מנהיג 'הפלג הירושלמי', הגר"ש אוירבך, אמר למקורביו: "אנו נמצאים כעת במצב של שאול תחתית" - והורה להחריף את המאבק • פעילי 'הפלג' יפגינו הערב בפינת הרחובות ז'בוטינסקי- בן גוריון ליד בני ברק, ב"מחאה נמרצת ונמסור נפשינו על קדושת שמו יתברך"
יוסף גרינבוים
כ"ח אדר התשע"ז / 26.03.2017 17:10

‘הוועדה להצלת עולם התורה’ של ‘הפלג הירושלמי’ הודיעה היום (ראשון), במבזק טלפוני ששיגרה לפעילים – על התבטאות חריפה במיוחד של מנהיג ‘הפלג’, הגר”ש אוירבך בפני מקורביו.

וכך נאמר במבזק:

“היום נצא ביחד עם גיבורי הכוייח בשעה 5, נצא מבן גוריון רבי עקיבא ז’בוטינסקי ונמחה מחאה נמרצת ונמסור נפשנו על קדושס השם יסבוראך.

“ובהזדמנות זו אנו בפרסום ראשון של דברים שאמר מרן ראש הישיבע, דברים שמתפרסמים עכשיו לקראת המחאות בעיר בני ברק: ‘אנו נמצאים כעת במצב של שאויל תחתיס אך במצב הזה של שאויל תחתיס תהיה אורה גדולה וסייעתא  דשמיא, אך עלינו מוטל להילחם עד טיפת דם האחרונה’.

“אלו דבריו של מרן ראש הישיבה, ואנו נייצא ונילחם עד הטיפת דם האחרונה”.

מוקדם יותר היום התייצבו בצומת מסובים בכביש 4 עשרות מפגינים נושאים שלטים. לפי המשטרה, במהלך ההפגנה החלו המפגינים להתפרע, שכבו על הכביש וניסו לחסום צירים מרכזיים, תוך סיכון חייהם והפרעה לנהגים הנוסעים לאורך צירי התנועה.

השוטרים עצרו במקום 30 מפגינים, שנלקחו לחקירה משטרתית.

“המשטרה מדגישה כי תפעל באפס סבלנות כלפי כל ניסיון להפר את הסדר, לסכן עוברי אורח ונהגים הנוסעים לאורך צירי התנועה”, נאמר בהודעת המשטרה.

היום היה אמור להתקיים בבית הדין הצבאי ביפו דיון בעניינו של העריק מאופקים, ישראל מאיר טולדנו – שנעצר לפני שבועיים, במוצאי חג הפורים, ומעצרו הוארך מעת לעת – אולם הדיון נדחה ליום שלישי.

הפרקליטות תבקש להטיל עליו מאסר של שלושה וחצי חודשים.

ביום שלישי יתקיים דיון נוסף בעניינו של העריק מבית שמש, האברך  צבי פרידמן, אשר נעצר לפני שבוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי ראה את
    27/03/2017 00:03
    כל הכבוד
  1. אלה יוצאים ולא יצא?!

    הרב אוירבך כמובן, שייצא בראש מתפרעיו.
    מנהיג טוב עושה דוגמה לתלמידים שלו