מה ענה ליברמן כשנשאל בצ’אט-חי: “היי ברברן, מה עם איסמעיל הנייה?”

שר הביטחון אביגדור ליברמן קיים בצהרים צ'אט חי בדף הפייסבוק שלו - ובין היתר נשאל על ידי הגולשים על קיום הבטחתו לחסל את בכיר חמאס איסמעיל הנייה, תוך 48 שעות • ומה עם ההסתה נגד חיילים חרדים?
אריה ריבקינד
כ"ח אדר התשע"ז / 26.03.2017 14:23

שר הביטחון אביגדור ליברמן קיים בצהרים (ראשון) צ’אט חי בדף הפייסבוק שלו –  ובין היתר נשאל על ידי הגולשים על קיום הבטחתו לחסל את בכיר חמאס איסמעיל הנייה, תוך 48 שעות מרגע שימונה לשר הביטחון.

“מה עם הנייה? אתה הבטחת -תקיים!”, כתב אחד הגולשים. “הבטחת תוך 48 שעות לחסל אותו ואתה לא עומד בהבטחותייך בכלל! איכזבת אותי נורא. בגלל המדיניות המאופקת שלך החמאס עושה מאיתנו צחוק”. גולש אחר הוסיף: “היי ברברן, מה קורה עם איסמעיל הנייה?”

ליברמן השיב: “החכמה היא להתנהל באחריות ובנחישות. דברו איתי על הנייה בתום התקופה שלי כשר הביטחון”.

ליברמן הוסיף: “אנחנו מנהלים מדיניות חדשה נגד חמאס בצורה אחראית ונחושה. מי שרואה את התגובות שלנו זו מדיניות אחרת. נחישות ואחריות”.

בתשובה לשאלה מתי תיפסק ההסתה נגד החיילים החרדים ומה עושים נגד המסיתים – אמר ליברמן: “אני באופן אישי מנהל מעקב אחר קבוצות חיילם בודדים חרדים וחיילים בדואים שנתקלים באתגרים לא פשוטים. כל מקרה שמגיע לידינו יטופל ברמה גבוהה. אנחנו לא מוותרים לאף אחד.

“נכון שיש קושי להביא הוכחות, אבל כל מה שתלוי בי ובצבא אני מביא לבית המשפט. אני רואה בחומרה רבה את הדברים. יש למצות את הדין עם כל המסיתים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות