נס באלעד: סיכת שיער מפלסטיק הוצאה מגרונה של בת 8 חודשים

התינוקת בעלה סיכת ראש ונחנקה • איש הצלה: "בפעולות מצילות חיים שביצענו במקום יצאה הסיכה מקנה הנשימה של התינוקת" • פונתה להמשך טיפול בניידת טיפול נמרץ של מד"א
חיים טוויל
כ"ח אדר התשע"ז / 26.03.2017 13:51

בשעה 13:00 בצהרים (ראשון) התקבלה קריאה במוקד מגן דוד אדום מרחב ירקון על תינוקת כבת 8 חודשים שנחנקה, לאחר שבלעה סיכת ראש בעיר אלעד.

כוחות הצלה הוזעקו למקום, ביצעו בה פעולות מצילות חיים – והתינוקת שבה לנשום באופן תקין.

אפי לוי, חובש רפואת חירום וחבר סיירת אופנועים בהצלה אלעד, שהגיע ראשון למקום מספר: “בהגיענו למקום הבחנו בתינוקת עם חסימה בקנה הנשימה עקב גוף הזר שבלעה.

“בפעולות מצילות חיים שביצענו במקום יצאה הסיכה מקנה הנשימה של התינוקת, ולילדה שלום. התינוקת פונתה להמשך טיפול בניידת טיפול נמרץ של מד”א כשמצבה טוב”.

יאיר פרוש, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי למקום נתקלתי בפעוטה בת שמונה חודשים שסבלה מבעיות נשימה עקב סיכת שיער מפלסטיק שנתקעה לה בקנה הנשימה. תוך כדי הטיפול המהיר למרבה הנס הוצאנו מגרונה והיא שבה לנשום ומצבה מוגדר קל”.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים להפיק לקחים ממקרה זה שהפעם הסתיים באורח נס ולמנוע מהישג ידם של ילדים ופעוטות חפצים חדים או זעירים שעלולים לגרום לפציעות או חנק. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויה למנוע אסונות אסונות מיותרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות