גורמים בבית היהודי: “תחושת גועל וקבס”. גורמים בליכוד: צבועים

בעקבות הפרסום ב'הארץ' לפיו נתניהו התלונן בפני מוזס על הסיקור החיובי לו זוכה בנט ב'ידיעות' - והוביל לכתבה שתקפה את השר, אומרים בבית היהודי: "המומים שנתניהו עשה זאת" • גורמים בליכוד: "מעניין היכן הייתה תחושת הגועל כשהם קידמו את חוק 'ישראל היום', תמורת כיסוי מלטף"
אריה ריבקינד
כ"ו אדר התשע"ז / 24.03.2017 17:25

הקרבות בין הבית היהודי לליכוד מתחדשים, בעקבות פרטים חדשים שפורסמו ב’הארץ’ מתיק 2000.

אמש (חמישי) דווח העיתונאי גידי וייץ ב’הארץ’ כי ראש הממשלה נתניהו התלונן בשיחה שקיים בשנת 2014 עם מו”ל ידיעות אחרונות נוני מוזס על הסיקור החיובי שמקבל נפתלי בנט בעיתונו –  ואף רמז כי הוא מעוניין שהבית היהודי תוחלש.

לפי הדיווח, בפגישתם הבאה אמר מוזס כי “נושא בנט טופל” והציג כתבה שפוגעת בבנט כראייה.

גורמים בבית היהודי הגיבו היום על הפרסום ואמרו: “חשים תחושת גועל וקבס מבקשת נתניהו מנוני מוזס לפגוע בבנט. אנו המומים שבעיצומה של ברית נתניהו הלך ועשה זאת”.

גורמים בליכוד אמרו בתגובה:”מבלי להתייחס לטענות, אנו אומרים: די לצביעות! מעניין היכן הייתה תחושת הגועל של בנט ושקד כשהם קידמו את החוק לסגירת ‘ישראל היום’, תמורת כיסוי מלטף אינסופי מנוני מוזס שנמשך עד היום”.

גידי וייץ ציין בדיווח, כי הכתבה אליה ככל הנראה התייחס מוזס פורסמה ב-7 בדצמבר 2014, יום לפני פיזור הכנסת הקודמת: הכותרת עסקה במיעוט הקמת מעונות היום, ונכתב בה כלפי בנט “הצהרות לחוד – ומעשים לחוד”. בנט זעם אז על הפרסום ומיהר להגיב בעמוד הפייסבוק שלו: “אתר ynet יורים בי כרגע כדור שקר בראש – בתקופה הקרובה תצפו למתקפת עליהום תקשורתית על הבית היהודי בכלל ועליי בפרט”.

עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב סבאג, עורכות הדין של מוזס, מסרו לעיתון ‘הארץ’ שהן מנועות להתייחס לנושא.

מטעמו של נתניהו נמסר שכל פעולותיו נעשו באופן קפדני ועל פי החוק.

ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה: “שוב אנו נתקלים בהדלפות מגמתיות שמסלפות את התמונה הכוללת כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו וכדי להפעיל לחץ פסול על הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה.

“מטבע הדברים איננו יכולים להתייחס לפרטים ספציפיים, אבל אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום כי אין כלום'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות