זעם בטוויטר על חרדי שהצטלם עם ‘מקל סלפי’ ליד זירת הפיגוע בלונדון

חרדי, שהוגדר ב'סאן' הלונדוני כ"לובש משקפי שמש ומה שנראה כיפה", תועד בצילומי טלוויזיה מצלם את עצמו באמצעות 'מקל סלפי' ומנסה ללכוד בתמונה מושלמת את האמבולנסים שמאחוריו - ועורר זעם בטוויטר • כתבו: "הוא לוקח 'סלפי דם'", ו"כל מה שלא בסדר עם האנושות"
נתן פרל
כ"ה אדר התשע"ז / 23.03.2017 01:44

חרדי שהסתובב ליד זירת הפיגוע בגשר ווסטמיניסטר בלונדון, עורר זעם ברשתות החברתיות, לאחר שתועד בצילומים של רשת ‘סקיי ניוז’ כשהוא מצלם את עצמו באמצעות ‘מקל סלפי’ ומנסה ללכוד ב’תמונה המושלמת’ את האמבולנסים שמאחוריו.

החרדי, שהוגדר ב’סאן’ הלונדוני כ”חובש משקפי שמש ומה שנראה כיפה”, תועד תחילה כשהוא מסתובב ומצלם באמצעות ‘מקל הסלפי’ את המתרחש בזירת הפיגוע ליד הפרלמנט – לפני שהפעיל את מכשיר הטלפון על עצמו.

גולשים כועסים גינו את האיש, ואחד מהם תיאר אותו “כל מה שלא בסדר עם האנושות”, בעוד אחר הגדיר אותו כ”לא רגיש”, כאשר השתמש ב’מקל סלפי’ בשעה שעשרות חובשים טיפלו בפצועים שנפגעו בפיגוע.

אחד הגולשים  כתב: “איזה חלאה הוא”, ומשתמש בשם ג’ורג’יה השתולל: “מה לא בסדר אצל כמה אנשים? אנשים נפצעו קשה ונהרגו והוא מוציא מקל סלפי?”

הגולשת אליס פאלמר כתבה: “זה עושה אותי חולה, הוא לוקח ‘סלפי דם'”.

כמה גולשים ניסו לפזר את העוינות הגוברת שכוונה כלפי צלם הסלפי החרדי.

אלן סטיוארט אמר: “לצלם סלפי בזמן הזה בווסטמיניסטר – זה טעם רע. אבל צריך לזכור שהוא לא מי שהרג או פצע מישהו”.

שלושה בני אדם, בהם שוטר, נהרגו ועוד כ-20 נפצעו בפיגוע משולב של דריסה ודקירה שאירע ביום רביעי אחר הצהרים בסמוך לפרלמנט בלונדון. המחבל דרס עוברי אורח שצעדו בגשר ווסטמיניסטר ואחר כך דקר שוטר במתחם הפרלמנט, נורה על ידי כוחות משטרה ומת מפצעיו.

 

צלם סלפי בלונדוןסקי ניוז

צלם סלפי בלונדון

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני יודעת מכלי ראשון
    23/03/2017 10:51
    דודה מלונדון
  1. שהוא הגיע לשם הוא לא ידע בכלל שזה פיגוע, הוא תייר ישראלי ששמח שיהיה לו סלפי ליד ארוע עם מסוקים וניידות בריטיים, והצטלם כמו תייר, רק לאחר מכן נודע לו שזה פיגוע, והתבייש. אנשים צריכים לדעת לדון אחרים לכף זכות ולא לראות כל היום רע אצל השני

  2. אדיוט
    23/03/2017 15:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אמיתי