שוטרי מג”ב שפשטו על בית בטול כרם הופתעו למצוא: מגילת אסתר

מגילת אסתר שנכתבה לעילוי נשמה, ונגנבה בשבוע שעבר מבית כנסת ביישוב צרופה שבחוף כרמל, נמצאה על ידי לוחמי משמר הגבול במהלך פשיטה על בית של גנב בטול כרם • הבעלים אותרו - והמגילה הוחזרה לבית הכנסת
חיים טוויל
כ"ד אדר התשע"ז / 22.03.2017 11:35

מגילת אסתר שנכתבה לעילוי נשמה, ונגנבה בשבוע שעבר מבית כנסת ביישוב צרופה שבצפון, נמצאה על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל במסגרת פשיטה על בית בטול כרם.

במעמד מרגש הוחזרה אתמול (שלישי) המגילה לבנו של הנפטר ולרב היישוב.

בסוף השבוע האחרון נעצרו על ידי בלשי מג”ב שני חשודים, שוהים בלתי חוקיים מטול כרם, אשר פרצו למחסן ביישוב בית יצחק שבשרון וגנבו ממנו כלי עבודה וחומרי הדברה.

חקירתם העלתה, כי ככל הנראה החשודים אחראים למספר פריצות וגניבות בישראל וכי הרכוש הגנוב מוחזק בביתו של אחד החשודים בטול כרם.

בעקבות המידע, ובסיוע של חטמ”ר מנשה, פשטו השבוע לוחמי מג”ב לביתו של אחד החשודים, ובחיפוש שביצעו במקום מצאו רכוש רב, החשוד כגנוב, בשווי עשרות אלפי שקלים.

במקום נעצר חשוד נוסף בשנות ה-20 לחייו והועבר לחקירה.

במסגרת החיפוש הופתעו הלוחמים לגלות מגילת אסתר, שנכתבה לעילוי נשמתו של נפטר.

עם חזרתם מהפעילות החלו במספר בדיקות שבסיומן עלה כי מדובר במגילה שנגנבה בשבוע שעבר מבית כנסת ביישוב צרופה שבחוף הכרמל.

מגילת אסתר

אתמול הגיעו כותב המגילה ורב היישוב לבסיס מג”ב הסמוך למחלף אייל, שם – במעמד מרגש – הוחזרה להם המגילה על ידי הלוחמים.

מפקד הפעילות מסר כי נעשו מאמצים גדולים לאתר את המקום ממנו נגנבה המגילה, וכי הוא חש סיפוק רב בהחזרת המגילה שנחתמה לעילוי נשמתו של אביו של תושב היישוב.

רב היישוב הודה ללוחמים ואמר כי מדובר במגילה שנמצאת בבית הכנסת כבר עשר שנים, וכשנגנבה הוא חש עצב רב. למגילה ערך כספי ורגשי גדול מאוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות