‘תודה על אוצר חדש’: ההורים שבנם נשכח ברכב באשדוד – חובקים בן

ליצחק ואודיה וינגוט, שבנם אליה ז"ל בן השנה ו-3 חודשים, נשכח ברכב המשפחתי ונפטר - נולד היום בן • האם בפוסט מרגש: "תודה לך אלוקים! תודה על הכח, תודה על הכאב, תודה על נשימה, תודה גם על דמעה!"
אבי כץ
כ"ג אדר התשע"ז / 21.03.2017 19:09

בשורה טובה: איציק ואודיה ויינגוט, הוריו של הפעוט אליה ז”ל, שנשכח לפני כשתשעה חודשים ברכב המשפחתי באשדוד חובקים היום בן חדש שנולד למזל טוב.

האם אודיה כתבה בדף הפייסבוק שלה פוסט מרגש, אליו צירפה את תמונת התינוק שנולד:

“תודה לך אלוקים! תודה על הכח, תודה על הכאב, תודה על נשימה, תודה גם על דמעה!

 תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים! אוצר שרק אתה מסוגל לשלוח להמתיק רגעים שמכילים הרבה…

אוצר שהצטרף למשפחה שאין לי עוד מילים לבטא את האהבה!!

איציק אוראל אבי אליה ואוריה אני מכורה אליכם בכל נים וגיד שבגופי ובנפשי!

ת ו ד ה אלוקים שלי! תודה!”

הטרגדיה של המשפחה, שבנה אליה וינגוט ז”ל בן השנה ו-3 חודשים, נשכח על ידי אביו במשך כמה שעות ברכב המשפחתי באשדוד ונפטר בעקבות מכת חום – הסעירה באותם ימים את המדינה.

בראיון שהעניקה לגלי צה”ל אחרי האסון, סיפרה אודיה על מה שקרה באותו בוקר: “אני הייתי בית, הוא עלה רק לקחת משהו לרדת חזרה, הוא היה צריך לעשות סידורים. הוא פשוט עלה ואמר: ‘אני אנוח חצי שעה’ – ונרדם לשלוש שעות.

“כשהוא ירד ב-12 חזרה לעבודה כבר מרחוק, מהכניסה לבניין, הוא קולט את הילד ישן שם באוטו…”

לאם היה קשה לקלוט כיצד ברחוב בו חנה הרכב, שלדבריה היה “הומה אדם וסואן”, אף אחד לא שם לב לילד שנמצא באוטו האדום “הבולט”.

“החיים שלי זה הילדים שלי, אני לא מצליחה לראות את עצמי בלעדיהם”, אמרה אודיה. “אני לא יודעת מאיפה לתפוס את הכוח, מאיפה להרים את עצמי. שום דבר בחיים לא חשוב חוץ מהילדים, אבל מצד שני  יש מקרים שזה לא בשליטתנו, יש מישהו למעלה, הוא מביא ומחליט מתי הוא לוקח”.

אודיה הוסיפה: “אני בטוחה שכל ההורים דואגים לילדים שלהם, שהם רוצים שהילדים שלהם יגיעו בשלום הביתה. שכל הורה שומר הכי טוב על הילדים שלו. אני בטוחה שהוא אוהב את הילד שלו אהבת נפש, אבל יש דברים שלא בשליטתנו ולא בידיים שלנו, כי בעלי, כל מי שיעיד, הוא בן אדם אחראי והוא אובססיבי לילדים”.

בסיום הראיון אמרה: “אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיה עוד עשרה ילדים הוא תמיד יהיה שם ותמיד תהיה הפינה שלו. זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול, אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות