מהפך הבעלות הושלם: אבי בר רכש את כל מניות תחנת הרדיו ‘קול חי’

בר, באמצעות חברת אימג'ן מדיה שבבעלותו, השלים את רכישת ה-40% הנותרים שהיו בבעלות קרדן, ורכש גם את חלקם של עו"ד יצחק שיינפלד ועו"ד ליפא מאיר • בר שותף, בין היתר, גם בערוץ 20 ובאתר 0404
אבי כץ
כ"ג אדר התשע"ז / 21.03.2017 11:07

הרכישה הושלמה: אבי בר רכש לאחרונה את מלוא המניות של תחנת הרדיו ‘קול חי’. כך דווח ‘גלובס’.

עד כה החזיק בר, שהוא גם מבעלי ערוץ 20, בכ-40% ממניות הרדיו, לאחר שבמהלך שנת 2016 רכש את המניות מחברת קרדן ישראל.

כעת השלים בר, באמצעות חברת אימג’ן מדיה שבבעלותו, את רכישת ה-40% הנותרים שהיו בבעלות קרדן, ובמקביל רכש גם את חלקם של עו”ד יצחק שיינפלד ועו”ד ליפא מאיר – שכל אחד מהם החזיק ב-10% ממניות הרדיו.

העסקה צריכה לעבור עדיין את אישור מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. הרשות כבר אישרה אשתקד את כניסתו של בר כמשקיע ב-40% ממניות התחנה, כך שלא נראה שצפויות בעיות בהליך.

המנכ”ל והעורך הראשי של ‘קול חי’ הוא אבי רוזן, שהוביל את התחנה בשנים האחרונות להישגים, בכל התחומים. לפי סקר TGI האחרון, התחנה הגיעה לנתון האזנה של 30.2% במהלך שנת 2016.

בר, לשעבר מנכ”ל ערוץ הספורט, מחזיק בשורה של גופי תקשורת בעלי אוריינטציה ימנית. מלבד הבעלות על רדיו קול חי, הוא גם מחזיק ב-20% מערוץ 20, שבשליטת איש העסקים יצחק מירלשווילי.

במהלך 2016 רכש גם 50% מאתר האינטרנט 0404, אתר חדשות בעל אוריינטציה ימנית, הפונה בעיקר לצעירים.

מלבד הפעילות בתחום האקטואליה, אימג’ן מדיה מחזיקה גם בערוץ הילדים זום (בשותפות עם קבוצת סבן), בערוץ הספורט טרייס שבעבר היה מועמד להחליף את RGE כספק של ערוצי ספורט להוט, והיא מפיקה עבור הוט את ערוץ סדרות האקשן הוט ZONE.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות