נפתלי בנט מתכונן לבחירות? הכתיר את עצמו: “מנהיג הימין הלאומי”

שר החינוך על המשבר הפוליטי: "אף אחד לא צריך בחירות עכשיו, אנחנו בתנופה אדירה בכל התחומים" • תקף בחריפות את שר הביטחון בעקבות האולטימטום למכינה בעלי
שרי רוט
כ"ב אדר התשע"ז / 20.03.2017 16:14

שר החינוך נפתלי בנט פתח בצהריים (שני) את ישיבת סיעת הבית היהודי בכנסת בהתייחסות למשבר הקואליציוני סביב תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’.

“מבחינתי כמנהיג הימין הלאומי”, הבהיר בנט תוך שהוא מכתיר עצמו בתואר חדש, “כל עוד ממש ממשלת הימין תמשיך ליישם את מדיניות הימין היא תמשיך בפעולתה”.

בנט סיפר: “אמרו לי בימים האחרונים שאנחנו המפלגה שהכי כדאי לה לגשת לבחירות עכשיו, אבל החלטנו כולנו לעשות הכל כדי לגשר ולפשר במשבר המיותר הזה”.

לדברי יו”ר הבית היהודי, “בחירות פשוט לא טובות לאזרחי מדינת ישראל. אף אחד לא צריך בחירות עכשיו, אנחנו בתנופה אדירה בכל התחומים – בחינוך, בכלכלה, במשפט, בצד המדיני יש הרבה מה לעשות – ואנחנו נעשה את זה”.

בנט תקף את שר הביטחון אביגדור ליברמן על רקע האולטימטום שהציב למכינה הקדם צבאית בעלי, בגלל דבריו של ראש המכינה – הרב יגאל לוינשטיין: “לצערי שר הבטחון מנסה לעשות פוליטיקה על הגב של חיילי צה”ל. הוא פועל נגד הציונות הדתית, כדי לאתרג את עצמו ולקושש קולות ופוגע פגיעה עמוקה במרקם של צה”ל. אין לנו צבא אחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות