“השקט מתעתע, משקר ומשכר”: ראש השב”כ מזהיר מפיגועים בפסח

חיים טוויל
|
כ"ב אדר התשע"ז / 20.03.2017 12:23
בסקירה שהעניק בוועדת חוץ וביטחון אמר נדב ארגמן כי ארגוני הטרור עלולים לנסות “להצית את השטח” ולהוציא לפועל פיגועים במהלך חג הפסח • הסביר כי השקט שנשמר לאחרונה מתעתע: “עצרנו יותר מ-400 מפגעים פוטנציאליים בטרם מימשו פיגוע”

ראש השב”כ נדב ארגמן הזהיר הבוקר (שני), במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, מפני האפשרות שארגוני טרור ינסו להוציא לפועל פיגועים במהלך חג הפסח.

“בשנה האחרונה חווינו גל טרור, מאוקטובר 2015 ועד לרבעון הראשון של 2016, טרור יחידים שאיתו למדנו להתמודד”, אמר ראש השב”כ. “כתוצאה משינויים שעשינו ופיתוחים שהתאמנו טכנולוגיים מודיעיניים ומבצעים, הצלחנו להתמודד איתו ולעצור אותו. עצרנו יותר מ-400 מפגעים פוטנציאליים בטרם מימשו פיגוע”.

ארגמן הוסיף: “השקט שאנו חווים בעת הזו שקט יחסי הוא שקט מתעתע משקר ומשכר. תשתיות טרור של חמאס וג’יהאד עולמי עוסקות כל יום להוציא פיגועים בשטח ישראל. אנו עוסקים יום ולילה בניסיון לסכל את הפיגועים. בשנה האחרונה נהרגו 16 ישראלים וזר אחד בפיגועים בשטח מדינת ישראל”.

ראש השב”כ התייחס גם לחג ואמר: “אנו לפני חג הפסח. אין ספק שתשתיות הטרור הממוסדות בדגש על חמאס ינסו להתסיס את השטח ולהוציא פיגועים. מטרתנו לאפשר חגים שקטים”.