האם הפטרון של מהדורת הש”ס ‘שוטנשטיין’ ישלוט בקבוצת מכבי?

המליארדר ג'יי שוטנשטיין, בעל השליטה ברשת האופנה האמריקאית אמריקן איגל, מקיים מגעים לרכישת השליטה במועדון הכדורסל מכבי תל אביב לפי שווי של כ־35 מיליון דולר
שייע קליין
כ"א אדר התשע"ז / 19.03.2017 20:10

המליארדר ג’יי שוטנשטיין, בעל השליטה ברשת האופנה האמריקאית אמריקן איגל והפטרון של מהדורת הש”ס ‘שוטנשטיין’, מקיים בימים אלו מגעים לרכישת השליטה במועדון הכדורסל מכבי תל אביב, לפי שווי של כ־35 מיליון דולר.

לפי דיווח ב’כלכליסט’, שוטנשטיין מעוניין לרכוש את השליטה בקבוצת הכדורסל.

הסיבה? “בנו הוא חובב כדורסל שמקורב לקבוצת הכדורסל מיאמי היט שמשחקת בליגה האמריקאית הבכירה NBA. ככל הנראה, בנו הוא הגורם שדוחף אותו לביצוע העסקה”.

סיבה נוספת, לפי כלכליסט: אחד משותפיו של שוטנשטיין בנדל”ן בארה”ב הוא הראל ויזל, בעלי חברת האופנה הישראלית FOX, הנחשבת למאמצה של מכבי תל אביב בכדורסל ויבואנית אמריקן איגל לישראל.

עם זאת, גורמים למכבי תל אביב צוטטו כאומרים כי העסקה לא צפויה לצאת לפועל. “הגורמים הבהירו כי הם מעריכים ומכבדים את ההתעניינות, אך מבהירים כי לא מתקיים מו”מ למכירת הקבוצה”.

ג’יי שוטנשטיין, המחזיק ב-19 חברות, הינו דמות ידועה בעולם התורה: הוא ידוע כמי שתורם כספים רבים למוסדות חינוך חרדיים, מלבד שקנה את עולמו במהדורת הש”ס המפורסמת בכל העולם היהודי ונקראת על שמו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות