קדיש לאמא • ג’ייסון גרינבלט צייץ: ‘תודה לנתניהו שהתפלל איתי מנחה’

ג'ייסון גרינבלט, שנפגש היום במשך שלוש שעות עם ראש הממשלה, הודה לנתניהו ולאנשי משרדו על שהשלימו לו מניין - כדי שיוכל להתפלל מנחה ולומר קדיש על אמו
אבי כץ
י"ט אדר התשע"ז / 16.03.2017 22:04

ג’ייסון גרינבלט, שליחו המיוחד של הנשיא דונלד טראמפ למשאים ומתנים בינלאומיים, נפגש הערב (חמישי) במשך שלוש שעות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. זו הייתה הפגישה השנייה של גרינבלאט ונתניהו. הפגישה הראשונה נמשכה חמש שעות.

השניים ניסו להגיע לנוסחה שתאפשר בנייה ביהודה ושומרון בהסכמה של ממשל טראמפ. המגעים יימשכו בשבוע הבא.

בהודעה משותפת נמסר: “הושגה התקדמות בסוגיית הבנייה בהתנחלויות הישראליות, וזאת בהמשך להסכם בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא טראמפ בפגישתם בוושינגטון בחודש שעבר למצוא נוסחה שתבטא את עמדותיהם של שני המנהיגים בנושא”.

לאחר הפגישה צייץ גרינבלט החשבון הטוויטר האישי שלו: ”תודה למשרד ראש הממשלה על מניין תפילת המנחה, ולנתניהו עבור זה שהתפלל איתי בכדי שאוכל לומר קדיש על אמי”.

גרינבלט , בן 50, הוא יהודי אורתודוקסי, עורך דין במקצועו. הוא שימש כסגן נשיא ויועץ משפטי ראשי של ארגון טראמפ, וכן שימש כיועצו של דונלד טראמפ בנושא ישראל, במהלך מערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית.

לאחר ניצחונו בבחירות מינה אותו הנשיא טראמפ, למנהל תחום המשאים ומתנים הבינלאומיים.

הוא גדל בקווינס שבניו יורק, ואחר כך למד ב’ישיבה יוניברסיטי’. בהמשך למד בישיבת הר עציון שבגוש עציון. גרינבלט מתגורר בטינק שבניו ג’רזי, עם אשתו נעמי וששת ילדיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לובקה לובקה
    19/03/2017 21:52
    דוד
  1. רק ירושלמי של פעם הכיר את האיש שנטרפה עליו דעתו והיה צועק ברחובות..”לובקה לובקה”…
    שם משפחתו היה …גרינבלט…והג’ייסון הזה מה זה דומה לו…..מעניין…