מה היה התירוץ של קטין ממזרח י-ם שנתפס ‘טס’ על 157 קמ”ש בכביש 1?

המשטרה הפעילה אתמול אכיפה מוגברת בכבישים, תוך הפעלת עשרות ניידות וקטנועים משטרתיים • התוצאה? מאות דו"חות וגם כמה סיפורים הזויים • למשל? קטין שנדף ממנו ריח אלכוהול, נהג תוך דיבור בטלפון - ומעולם לא הוציא רישיון נהיגה
חיים טוויל
י"ח אדר התשע"ז / 16.03.2017 12:02

באגף התנועה של המשטרה ביצעו אתמול (רביעי) פעילות אכיפה מוגברת, תוך הפעלת עשרות ניידות וקטנועים משטרתיים בכבישים, בשילוב ניידות של משרד התחבורה בכל אזור המרכז.

במסגרת הפעילות נרשמו מאות דוחות בגין עבירות מסכנות חיים:

71 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית.
11 דוחות בגין אי שימוש בהתקני ריסון.
39 דוחות בגין נסיעה תוך קיפוח זכות בין נתיבים.
5 דוחות בגין נהיגה בחוסר זהירות.
3 דוחות בגין מטען חורג.
12 דוחות בגין מהירות מופרזת.
36 דוחות בגין נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית.
2 דוחות לנהגים בלתי מורשים.
21 דוחות בגין עבירות צומת.
45 דוחות בגין חוסר תקינות ברכב.
נרשמו 45 איסורי שימוש לנהגים.
בוצעו 4 פסילות רשיון נהיגה.
בוצעו 3 השבתות רכבים.

• בכביש 1 סמוך למנהרת הראל נצפתה אישה הולכת בשול הדרך. בבדיקה נמצא כי היא נעדרת משעות הבוקר ממעון לחוסים. האישה נלקחה לתחנת המשטרה לשם הגיעו נציגי המעון שקיבלו אחריות על החוסה בשנות ה40 לחייה.

• בכביש 1 סמוך לנווה אילן תפסו השוטרים נהג קטין תושב מזרח ירושלים במהירות של 157 קמ”ש. רשיונו נפסל לאלתר ורכבו הושבת. תגובת הקטין: “לא שמתי לב למהירות”.

• במהלך אכיפה בכביש 40, צומת הכותנה, זוהה נהג כאשר הוא מדבר במכשיר הפלאפון. בניסיון לעצור את הנהג בשול הדרך, הנהג לא נענה לקריאות השוטר והמשיך בנסיעתו, עד שנעצר.

מהנהג נדף ריח חריף של אלכוהול ובבדיקה שביצע לו השוטר התברר כי מדובר בקטין, תושב המרכז, שלא הוציא רשיון נהיגה מעולם. הקטין הובא לחקירה, ובתום חקירתו נעצר ונכלא. היום הוא יובא בפני בימ״ש לנוער בראשל”צ, עם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות