איזה נס: מחבלת דהרה לתוך תחנה בגוש עציון • צפו במצלמות אבטחה

מחבלת ניסתה לבצע פיגוע דריסה בצומת גוש עציון: החיילים שאבטחו את התחנה, הגיבו בירי לעבר המחבלת וניטרלו אותה • אישה בחודשי הריון מתקדמים לקתה בהתקף חרדה • צפו
חיים טוויל
י"ז אדר התשע"ז / 15.03.2017 16:36

מחבלת ניסתה אחר הצהריים (רביעי) לבצע פיגוע דריסה בצומת גוש עציון שמדרום לירושלים.

אישה כבת 28 שנמצאת בהריון מתקדם לקתה בהתקף חרדה וטופלה על ידי צוות מד”א.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבלת האיצה עם רכבה לעבר תחנת אוטובוס בצומת גוש עציון. החיילים אשר אבטחו את התחנה, הגיבו בירי לעבר המחבלת – והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

“מדובר באירוע נוסף בו מיגון תחנת האוטובוס על ידי עמודים צהובים והקפדה של האזרחים לעמוד במרחב הממוגן, מנעו נפגעים בנפש”, אומרים גורמים בצה”ל.

פרמדיק מד”א, זכי יהב, שהגיע למקום סיפר: “ראינו רכב שהתנגש ונעצר בבטונדות המגנות על תחנת האוטובוס. במקום היו מספר אזרחים וחיילים, בהם אישה כבת 28 בחודשי הריון מתקדמים שלקתה בהתקף חרדה. ערכנו סריקה במקום ולשמחתנו לא היו נפגעי גוף. המחבלת שנוטרלה על ידי כוחות הביטחון טופלה על ידי כוח רפואה של צה”ל”.

מוקדם יותר היום פורסם, כי בפעילות שירות הביטחון הכללי, בשיתוף עם צה”ל ומשטרת ישראל נלכדו לאחרונה שתי חוליות שתכננו לבצע פיגועי טרור באזור הכפר א-ראם שבסמוך לירושלים ובאזור כביש 60 הסמוך לאל ערוב.

מדובר בחברי חוליית טרור אשר פעלו בשם ארגון “גדודי חללי אל אקצא”, הזרוע הצבאית של ארגון הפת”ח, וביצעו פעילות טרור נרחבת באזור הכפר א-ראם שבסמוך לירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות