השר זאב אלקין מלגלג: הסקר של ערוץ 2 יכול להתאים רק ליום פורים

השר מהליכוד התייחס לסקר המנדטים של מינה צמח ומנו גבע שפורסם בחדשות ערוץ 2: "הרעיון העולה מהסקר ולפיו יאיר לפיד, בעזרת הקולות של טיבי, זועבי וגטאס יוכל לשמש כראש ממשלה, בהחלט יכול להתאים רק לימי אווירת 'ונהפוכו' ומשתה עד דלא ידע"
יוני גרין
י"ד אדר התשע"ז / 12.03.2017 00:06

השר זאב אלקין התייחס הערב (מוצאי שבת) לסקר המנדטים של מינה צמח ומנו גבע ממכון מדגם, בשיתוף אי פאנל,שפורסם בתוכנית ‘אולפן שישי’ בחדשות ערוץ 2.

“הרעיון העולה מהסקר ולפיו יאיר לפיד, בעזרת הקולות של אחמד טיבי, חנין זועבי ובאסל גטאס יוכל לשמש כראש ממשלה במדינת ישראל, עם חוסר הניסיון המדיני בטחוני שלו, בהחלט יכול להתאים רק לימי הפורים באווירת ‘ונהפוכו’ ומשתה עד דלא ידע.

“אני מקווה שכשנגיע לבחירות, אזרחי ישראל ישאלו את עצמם האם הם מוכנים שמישהו שאין לו נסיון כלל ינהיג אותם במציאות המורכבת במדינת ישראל, והאם הם רוצים שהוא יתבסס על הקולות של הרשימה המשותפת הערבית – ויתנו תשובה מאוד ברורה בקלפי, כפי שנתנו גם בבחירות האחרונות ויצביעו לנתניהו ולליכוד. אין שום אלטרנטיבה שפויה אחרת!”

מסקר ערוץ 2 עולה כי יש עתיד בראשות יאיר לפיד זוכה ל-26 מנדטים – לעומת 11 מנדטים בכנסת הנוכחית, הליכוד מקבל רק 22 מנדטים – לעומת 30 בכנסת הנוכחית, הרשימה המשותפת 13, בעוד המחנה הציוני בראשות בוז’י הרצוג מתרסק מ-24 בכנסת הנוכחית – ל-11 בלבד לפי הסקר.

הבית היהודי עולה ל- 11 מנדטים, כולנו יורדת מ-10 מנדטים בכנסת הנוכחית ל-7, יהדות התורה מתחזקת מ-6 מנדטים ל-7, וכך גם ישראל ביתנו שעולה מ-6  בכנסת הנוכחית – ל-7 מנדטים בסקר.

ש”ס בראשות אריה דרעי מאבדת מנדט יקר ויורדת מ-7 ל-6, ומרצ  עולה מ-5 ל-6.

משה יעלון לא מתרומם ומקבל ארבעה מנדטים בלבד, על גבול אחוז החסימה.

מספירת המנדטים בסקר עולה, כי לכאורה יש גוש חוסם לנתניהו, המורכב מהמחנה הציוני, מרצ, יש עתיד, המפלגה של יעלון והרשימה המשותפת.

בליכוד אמרו בעקבות הסקר: “השמאל ימשיך לנצח בסקרים של מינה צמח, והליכוד בראשות נתניהו ימשיך לנצח בקלפי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות