חוזר לישראל: רוברט שְמין יסייע לאברכים להצליח בנדל”ן עולמי

מי ששיקם אברכים, משפחות וצעירים חרדיים רבים - חוזר לישראל עם סבב סדנאות בהן ילמד איך להרוויח מעסקי נדל"ן ללא הון התחלתי ויגיש מודל ליציאה ממעגל העוני • צאו להקשיב למולטי מליונר שמסביר שלא צריך להיות חכם במיוחד כדי להרוויח הון
שי בן-ראם
י"ז סיון התשע"ד / 14.06.2014 21:43

גורו הנדל”ן והמיליונר היהודי-אמריקאי, ומי שגם משמש כפרשן של ה-CNN וה-FOX NEWS, רוברט שמין, חוזר לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי של סדנת “הצלחה בנדל”ן ללא הון התחלתי”, ויקיים ב-23.06 סדנאות במלון ‘הרודס’ בת”א. 

בסדנאות ייחלץ שמין לעזרת הישראלים, ובתוכם אברכים וצעירים חרדים המתקשים לרכוש דירה בשוק המקומי, ובמסגרת זו יציג סודות הצלחה בנדל”ן – ללא הון התחלתי, ואת השיטה שהביאה אותו להתעשרות.

שמין מכנה את עצמו “עשיר טיפש” כדי להראות לתלמידיו שלא צריך להיות חכם במיוחד כדי להרוויח הון, ונחשב לאחד המרצים המבוקשים בעולם. מידי שנה הוא מרצה בפני עשרות אלפי אנשים בנושאי הצלחה כלכלית ועסקית, ומשפחות חרדיות רבות הקימו בזכותו מודלים כלכליים שחילצו אותן ממעגל העוני.

רב המכר שחיבר – “למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?” – כיכב ברשימת הניו יורק טיימס, ונמכר במאות אלפי עותקים ב-26 מדינות. בספר הוא חושף את סיפורו כילד שסבל מדיסלקציה ואף הוגדר ע”י מוריו בבית הספר כ”אידיוט” ו”טיפש”. הוא מתאר את נשירתו ממערכת החינוך הפורמלית בגיל 15 ומתאר את הימים בהם נאלץ לנקות שולחנות במסעדה מקומית על מנת לשרוד. בכתיבתו המופלאה מוכיח שמין איך מהמקום הנמוך ביותר, וללא שום הסתברות מציאותית להצליח בחיים, הוא הפך למולטי מיליונר כאשר בבעלותו מעל 1000 נכסי נדל”ן ב-7 מדינות.

“אם אחד כמוני, שלא סיים בית ספר, הצליח לעשות את זה – אז בטוח שכל אחד יכול”, הוא אומר.

“ישראל היא מדינת היזמים”

שמין ביקר בישראל לראשונה במאי 2012 במסגרת סבב הופעות עולמי וכינה אותה “מדינת היזמים”. הוא פגש ישראלים רבים, צעירים חרדים ואברכים, ומאז הוא התאהב בקהל המקומי ובילה פה זמן רב תוך שהוא מתחבר לשורשיו היהודים. הוא הוזמן בתקופות ביקוריו לייעץ לחברי כנסת ונפגש עם בכירי אנשי העסקים בישראל. הוא אף בחר את ישראל כמדינה הראשונה מחוץ לארה”ב בה הוא מקיים את “Project X” – תכנית הליווי היוקרתית שלו. במסגרת התכנית, רוברט בחר מספר מצומצם של ישראלים אותם הוא מלווה באופן אישי ומעמיד לרשותם את רשת הקשרים הענפה שלו.

• סדנת “הצלחה בנדל”ן ללא הון התחלתי” תתקיים ב-02.07.14 במלון “הרודס” בת”א בשעות 18:00 – 22:00

רוברט שמין 2

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות