אושרת מועלם מונתה לסמנכ”ל שיווק ומכירות ברדיו ‘קול ברמה’

מועלם, העובדת ברדיו מאז הקמתו, שימשה עד כה כמנהלת תיקי לקוחות בכירה בתחנה, ובין היתר הייתה אמונה על הטיפול בלקוחות המשרדיים והפרטיים מהמגזר הכללי
אבי כץ
י"א אדר התשע"ז / 09.03.2017 11:54

אושרת מועלם מונתה היום (חמישי) לסמנכ”ל שיווק ומכירות בתחנת הרדיו החרדית ‘קול ברמה’.

מועלם תהיה אחראית על מחלקת השיווק והמכירות של התחנה, המונה כיום צוות של שמונה אנשים, לצד מחלקת הקריאטיב וההפקה העומדים לשירות המחלקה.

אושרת מועלם שימשה עד כה כמנהלת תיקי לקוחות בכירה בתחנה, ובין היתר הייתה אמונה על הטיפול בלקוחות המשרדיים והפרטיים מהמגזר הכללי.

במסגרת זו הצליחה מועלם בתוך כשלוש שנים להגדיל את נתח הפרסום במאות אחוזים ולהביא לחיבור כלכלי יציב בין לקוחות כלליים שלא נחשפו לכוח הקנייה שבמגזר החרדי, לתחנת הרדיו החרדית, תוך שהיא מביאה לידי ביטוי את יכולת ההנעה המוכחת של הרדיו.

 מועלם, בת 32, אם לארבעה,  בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בפרסום ותקשורת שיווקית מטעם הקריה האקדמית אונו, עובדת ברדיו מאז הקמתו.

בנוסף לתפקידיה בתחום השיווק והמכירות הייתה  אחראית על ריכוז וניהול מותג הנשים ‘ואת עלית על כולנה’ מבית ‘קול ברמה’, המרכז את פעילויות הנשים של התחנה דוגמת ימי עיון, נופשים ופעילויות תוכן ייעודיות.

אריאל דרעי מנכ”ל התחנה: “אין לי ספק כי החיבור בין יכולותיה המקצועיות המוכחות של אושרת  לכוח הפרסומי והשיווקי של הרדיו יביאו לתוספת צמיחה כלכלית לתחנה לצד משב רוח רענן בשדה המכירות החרדי והכללי כאחד”.

 אושרת מועלם: “אני גאה ונרגשת לעלות מדרגה בתחנת הרדיו “קול ברמה” שהיא כמו בית ומשפחה לי וליתר העובדים. אני מודה על הבעת האמון בי ורואה בו אתגר אישי ומקצועי ראשונים במעלה.

“מהיכרותי רבת השנים עם תחום המכירות בכלל וזה של התחנה בפרט אני בטוחה כי בסייעתא דשמייא נכונו לנו שנים של גידול וצמיחה משמעותיים בקרב קהל הלקוחות הקיים אבל בעיקר הגעה לקהלים וללקוחות חדשים שברגע שיחוו את החוויה הפרסומית והשיווקית של הרדיו יצטרפו לקהל הלקוחות הגדול והנאמן שלנו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מינוי ראוי
    09/03/2017 12:29
    שיווקית
  1. צעד נכון למחלקה הנכונה . דרך צלחה

  2. המינוי
    26/03/2017 20:57
    אבי
  3. שיהיה לך בהצלחה אושרת היקרה! יש בך המון כוחות חזקים לחזק עוד ועוד את הרדיו,יש בך הכל גם שמחה גם יופי וגם אושר ואת זה רואים עליך על החיוך שלך שמלא בצניעות ובענווה, חיזקי ואימצי