“המאזינים יחשבו שזו מתיחה – וזו לא”: כך נפרדו בלום וריבלין מ’קול ברמה’ • להאזנה

ריבלין: "עד כאן גם פילפוליטיקה ברדיו זה" • בלום: "אמרנו לא פעם שהיה לנו כאן חופש ביטוי נפלא, גם במצבים קשים" • ריבלין: "אתה יודע מה, אבי? בוא נאחל לעצמנו שגם באכסניה החדשה זה יהיה כך" • ואיזה שיר בחר המנכ"ל אריאל דרעי
אבי כץ
י' אדר התשע"ז / 08.03.2017 20:58

הפרשנים החרדים יעקב ריבלין ואבי בלום עוזבים אחרי 6 שנים את רדיו קול ברמה, ועוברים לשדר תכנית זוגית חדשה ברדיו ‘קול חי’. עד כה הגישו השניים את התכנית ‘פילפוליטיקה’ בימי חמישי בערב ברדיו ‘קול ברמה’.

מחר בערב תשודר התכנית האחרונה. חרדים10 מגיש את הפרידה ממנכ”ל התחנה.

וכך התנהלה השיחה:

יעקב  ריבלין: “עד כאן פילפוליטיקה לשבוע זה, עד כאן פילפוליטיקה לחודש זה, עד כאן פילפוליטיקה לשנה הזו ועד כאן גם פילפוליטיקה ברדיו זה. אחרי שש שנים של הגשת התוכנית ברדיו קול ברמה החלטנו שהגיע הזמן לסיים, צריך להתרענן באתגרים ובמקומות אחרים”.

בלום: “צריך להגיד תודה, אכסניה נפלאה, אנשים נפלאים, באמת, אחד אחד, הטכנאים, העורך שלנו ואנחנו מבקשים לומר גם שלום לאריאל דרעי מנכל התחנה ומי שליווה אותנו בשלוש השנים האחרונות? נכון?”

אריאל: “נכון. שלום וערב טוב יעקב ואבי, כן, הזמן לומר שלום, וגם תודה רבה, על השנים שנתתם בקול ברמה, על המקצועיות, על איכות השידורים, צריך לומר תודה, וכמו שאמר יעקב אתם עוברים למקומות ולאתגרים חדשים ואפשר לאחל לכם בהצלחה. רדיו קול ברמה כמו שאתם יודעים אמון על הערך העליון בעיתונות – ערך העצמאות העיתונאית – וחלק מהערך הזה הוא גם שעיתונאים יכולים לקום ולומר שלום”.

בלום: “אמרנו לא פעם שהיה לנו כאן חופש ביטוי נפלא, גם במצבים קשים, ובאמת זו ההזדמנות לומר לך גם כן ברמה החברית, אולי לא כל המאזינים יודעים, אנחנו חברים הרבה שנים עוד לפני שאני ואתה נכנסנו לתחום התקשורת. על יעקב זה לא תופס”.

דרעי: “אתה יודע, בתקשורת הכללית היום כשמדברים על מעורבות והשפעה, דוקא המשפט שאמרת אני יותר מגאה בו. על זה שרדיו קול ברמה מאפשר עצמאות וחופש ביטוי מלא, ומי כמוכם יכול להעיד על זה”.

ריבלין: “אני יכול להגיד שברדיו במשך 6 שנים תחת מנכלים שונים, תחת בעלים שונים, התחלנו בתשע, תמיד קיבלנו חופש ביטוי מלא, גם כשהדברים לא כל כך נעמו לאוזניים של בעלים ושל אנשים אחרים. לא זוכר פעם אחת שנאלצנו לצנזר או להוריד דברים. אנחנו מודים לך על כך, ואתה יודע מה אבי? בוא נאחל לעצמנו שגם באכסניה החדשה זה יהיה כך”.

דרעי: “אין ערך יותר עליון מהערך הזה ואני מאחל לכם פורים שמח והמשך עשייה שמחה ומועילה לכם ולציבור”.

בלום: “פורים שמח. והמאזינים יחשבו שזו מתיחה אז זו לא. ועכשיו עוד יותר יחשבו שזו מתיחה… אנחנו כאן נוהגים שבדרך כלל יעקב בוחר את השירים, אבל הוא בשנת אבל השנה אז בוא תבחר לנו אתה שיר”.

דרעי: “אבחר שיר שמדבר על העבר ולא על העתיד – כמה טוב שנפגשנו…לא תכננתי את זה אבל יצא”.

בלום: “לסיום, אתה גנטלמן אמיתי ונישאר ידידים, עוד ניפגש”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד מעט מבקר המדינה יסגור רדיו קול חי
    09/03/2017 01:01
    CH10
  1. עוד מעט מבקר המדינה יסגור רדיו קול חי זו תחנה פלילית ולא חוקית כלל. אין לאף מפלגה פוליטית במדינת ישראל תחנת רדיו, זה אסור זה לא דמוקרטי. שס עושה את זה וזה יעלה לה ביוקר כאן לא מרקש

  2. טוב שהם עזבו...
    09/03/2017 12:15
    אני
  3. שכל הפוליטיקה והרכילות תעבור לקול חי..
    ובקול ברמה ישארו עם הסולת! – התורה!!!!

  4. הצמד זבל זה עף על עצמו יותר מדי
    10/03/2017 05:48
    יאלא החוצה
  5. אינכם מעניינים אף אחד
    אתם לקקני דרקי תלכו לכל הרוחות יחד אתו