מאותת לנתניהו? נפתלי בנט מקדים את הפריימריז לראשות הבית היהודי

בגלל החקירות? יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הורה לקיים את פריימריז לראשות המפלגה כבר בשבועות הקרובים • איילת שקד: "קוראת לציבור להתפקד לבית היהודי ולקחת חלק בפריימריז. יו״ר הבית היהודי והמועמד שלנו לראשות הממשלה אחרי עידן נתניהו - הוא נפתלי בנט"
אריה ריבקינד
י' אדר התשע"ז / 08.03.2017 10:49

חקירות ראש הממשלה מדיפות ריח בחירות באוויר? יו״ר מפלגת הבית היהודי, השר נפתלי בנט, פנה הבוקר (רביעי) למנכ״ל המפלגה ניר אורבך, וביקש ממנו להקדים את הפריימריז לתפקיד יו”ר הבית היהודי, מתוקף סמכותו לפי חוקת המפלגה.

מנכ”ל המפלגה זימן את ועדת הבחירות ואת מזכירות המפלגה לישיבה מחר בערב, על מנת לאשר את הבקשה ולקבוע לוחות זמנים לבחירות המוקדמות.

נהלי הבחירות ומועדם יפורסמו על ידי מנכ״ל המפלגה מיד לאחר החלטת ואישור הוועדה.

ככל הנראה הבחירות יתקיימו לאחר חג הפסח.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן בירך על המהלך: “גם אנחנו בוחרים את מועמדינו לראשות הממשלה. אני מברך את חברי השר נפתלי בנט ובטוח בבחירתו כיו”ר מפלגת הבית היהודי וכמועמדה לראשות הממשלה”.

השרה איילת שקד אמרה: “אני קוראת לציבור להתפקד לבית היהודי ולקחת חלק בפריימריז. יו״ר הבית היהודי והמועמד שלנו לראשות הממשלה אחרי עידן נתניהו הוא נפתלי בנט. הוא האדם הכי מתאים לכך בישראל ואני קוראת לציבור להשפיע, להתפקד ולהצביע”.

גם במפלגות אחרות כבר נערכות הכנות. נזכיר, כי ביום ראשון האחרון הודיעה מזכירות מפלגת העבודה כי הפריימריז לראשות המפלגה ייערכו ב-3 ביולי.

חמישה מועמדים הודיעו עד כה כי יתמודדו: יו”ר המפלגה יצחק (בוז’י) הרצוג, עמיר פרץ, השר לשעבר אבי גבאי, ח”כ עמר בר-לב, אראל מרגלית ואלדד יניב.

גם שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון הודיע על כוונתו לרוץ לכנסת במפלגה חדשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות