“עזות מצח”: למה הושמט הלוגו של ב”ב ממודעות על התחבורה בפורים?

במודעות שפורסמו בערים החרדיות מטעם 'משרד התחבורה' ו'הרשות הארצית לתחבורה ציבורית', תחת הכותרת 'פורים במוקד', מופיעים בירושלים כלל הגורמים הקשורים בתחבורה הציבורית - כולל העירייה • בבני ברק, לעומת זאת, הושמט הלוגו של העירייה • הדובר כועס, אבל גורם במשרד התחבורה אומר: "עיריית בני ברק אינה שותפה"
איתמר זינגר
ט' אדר התשע"ז / 07.03.2017 20:17

מי מתנכל לעיריית בני ברק? במודעות שפורסמו בערים החרדיות מטעם ‘משרד התחבורה’ ו’הרשות הארצית לתחבורה ציבורית’, תחת הכותרת ‘פורים במוקד’, מתפרסמים מוקדי היציאה של קווי האוטובוסים הבינעירוניים בירושלים ובני ברק, לצד שעות ההפעלה.

אלא שבעוד המודעה של עיר הקודש ירושלים מעוטרת בלוגו של כלל הגורמים הקשורים לתחבורה הציבורית, לצד הלוגו של עיריית ירושלים, במודעה של בני ברק מופיעים רק הלוגו של ‘משרד התחבורה’ ו’הרשות הארצית לתחבורה ציבורית’, כאשר לראשונה השנה הלוגו של עיר התורה והחסידות נעלם מהמודעה.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה אומר לחרדים10, כי הוא רואה בצעד הזה “עזות מצח”, כלשונו. לדבריו, הוא פנה היום לגורם הרלוונטי שיוסיפו את עיריית בני ברק.

הוא הוסיף ואמר, כי “אם לא נראה את הלוגו של העירייה במודעות – יש לו תוכנית לכך”.

גורם בעיריית ירושלים האחראי על פעילות התחבורה הציבורית מול משרד התחבורה אמר בתגובה לחרדים10 כי הם בודקים מדוע הושמט שמה של עיריית בני ברק מן המודעה. לדבריו, בפרסום הבא בעזרת ה’ הדבר יתוקן.

אולם גורם במשרד התחבורה מסביר את הצעד: “עיריית בני ברק אינה שותפה במימון, בניגוד לירושלים – שהעירייה שותפה”.

הגורם מוסיף ואומר: “יש בעיות עם עיריית בני ברק. משום מה הם נגד הסדרים מיוחדים לתחבורה הציבורית. על רעיון המוקדים היה צריך להיאבק. ראש העיר חנוך זייברט נגד העדפה לתחבורה ציבורית בנתיבים, למשל. חושב שאפשר לנצח להמשיך כך”.

מודעות פורים

מודעות פורים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות