האברך מבני ברק שהשליך את הכוס על הילדה בשבת שוחרר למעצר בית

חשיפת חרדים 10: האברך מבני ברק שזרק כוס חרסינה על הילדה בת ה-11 וחצי בשבת בבני ברק וחתך את הלחי הימני שלה - שוחרר למעצר בית • טוען: הילדות הקימו רעש סמוך לבית הכנסת, ולא התכוון לפגוע בהן
חיים טוויל
ט' אדר התשע"ז / 07.03.2017 14:06

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (שלישי) למעצר בית של כשבוע אברך בן 35 מבני ברק, אב לחמישה ילדים, שנעצר ביום ראשון בחשד שבשבת אחר הצהריים השליך כוס חרסינה לעבר עדן לוי, ילדה בת 11 וחצי, בעת שזו הגיעה להשתתף בפעילות של ‘בני עקיבא’ ברחוב יהודה הלוי.

כפי שנחשף לראשונה בחרדים10, עדן וחברותיה ישבו על הדשא בחצר בית הספר בו הן לומדות, כאשר האברך יצא מבית הכנסת הממוקם בתוך בית הספר וזרק לכיוונם כוס חרסינה – לדבריהן, בטענה שהן לא צנועות.

אחד הרסיסים פגע בעדן וחתך לה את כל לחי ימין. הילדה נזקקה לטיפול בבית החולים ‘שניידר’ בפתח תקווה, שם הדביקו הרופאים את החתך.

החשוד טען בחקירתו במשטרה, כי השליך את הכוס לאחר שהילדות הקימו רעש סמוך לבית הכנסת, וכי לא התכוון לפגוע בהן.

אלין לוי, אמה של עדן, אמרה במוצאי שבת כי “החברות שלה אומרות שכל שבת הוא אומר להן שהן לא דתיות בכלל ושילכו משם ושהן ‘שיקצעס'”.

אמש, בשיחה עם חדשות 2, אמרה עדן: “כשאני מסתכלת במראה, לפעמים אני בוכה כי אני אומרת שעוד מעט יש לי בת מצווה ואני מפחדת שאני אהיה מכוערת ממשהו שאני לא אשמה בו באמת”.

היא הוסיפה וסיפרה: “מישהו בבית הכנסת פתח את החלון ואמר לנו להיות בשקט. אני לא ראיתי אותו יוצא, אבל חברות שלי כן ראו אותו. הוא פתאום יצא ואז ראיתי אותו זורק משהו לכיוון שלנו”.

עדן שחזרה את התחושות שלה במהלך האירוע: “בעיקר הייתי מאוד מבולבלת, כי לא הבנתי למה זה קרה. אני לא עשיתי כלום, על מה? למה עשו לי את זה?”

אימא אלין אומרת בשיחה עם חרדים10, כי מלבד ההליך הפלילי שמנהלת המשטרה, היא תתבע את האברך גם תביעה אזרחית על הנזק שנגרם לבתה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה לקהילה הדתית
    08/03/2017 17:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שעד עכשיו אף רב גדול לא מגנה את הפגיעות בילדים

  2. והכסף יענה את הכל שישלם ואז ילמד איך להתנהג
    08/03/2017 21:47
    מנחם