מרגי לכץ: למה מפלה את נזקקי ב”ב בתמיכה החודשית של 500 שקלים?

10,800 משפחות, ב-36 רשויות, יזכו לתמיכה חודשית של 500 שקל ממשרד הרווחה, באמצעות כרטיס נטען • אבל למרות שהשר חיים כץ אמר ש"מדובר ביוזמה שכוללת את כל שכבות האוכלוסייה" - העיר בני ברק נותרה בחוץ • מרגי מבקש: תכניס את העיר
אריה ריבקינד
ט' אדר התשע"ז / 07.03.2017 12:42

במיזם חדש לביטחון תזונתי שמפעיל משרד הרווחה יקבלו 10,800 משפחות תמיכה חודשית של 500 שקלים ממשרד הרווחה, באמצעות כרטיס נטען.

המיזם, שיופעל ב-36 רשויות, יפעל בדומה לכרטיס אשראי.

שר הרווחה ח”כ חיים כץ אמר: “מדובר ביוזמה שכוללת את כל שכבות האוכלוסייה”.

אלא שבעקבות פניות של תושבי העיר בני ברק, שלא נכללו במיזם החדש, פנה ח”כ יעקב מרגי לשר הרווחה והשירותים חברתיים שיבחן את האפשרות לצרף את העיר בני ברק למיזם.

ח”כ מרגי כתב לשר כץ : “ראשית אני מבקש לברך אותך על היוזמה הברוכה. מעיון בהודעות שצוטטו בכלי התקשורת, מדובר במיזם שיעבוד כפיילוט בערים שונות בארץ. אולם העיר בני ברק אינה נכללת בפרויקט זה.

“את צרכי העיר בני ברק כבודו מכיר מקרוב ומצבה הסוציו אקונומי הוא מן המפורסמות שבנתוני הלמ”ס. אודה לך באם כבודו יואיל לשקול בחיוב את הכללת העיר בני ברק במיזם החשוב שלך”.

ח”כ יעקב מרגי אמר: “אנו נמצאים ערב פורים ומתקרבים לחג הפסח. הכללת העיר בני ברק במיזם תביא בשורה של ממש לציבור החרדי ותאפשר לו לעבור את החגים בצורה קלה יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בבני ברק עדיין לא שמעו את המושג עבודה
    07/03/2017 13:37
    פופ
  1. הולכים לעבוד ולא פושטים יד