מאות קילוגרמים של ממתקים ומוצרי מזון במשלוח המנות הכי גדול – בכנסת

מכולה שהוצבה ברחבת משכן הכנסת התמלאה על ידי תלמידות אולפנת בני עקיבא 'ישורון' בפתח תקוה, במאות קילוגרמים של ממתקים ומוצרי מזון - שהועברו על ידי הכנסת למרכז של עמותת 'עלה' בירושלים
אבי כץ
ט' אדר התשע"ז / 07.03.2017 10:29

מאות קילוגרמים של ממתקים ומוצרי מזון עבור משלוח מנות לקראת פורים, מילאו מכולה גדולה שהוצבה ברחבת הכנסת.

משלוח המנות, שראוי אולי לכינוי ‘הכי גדול בארץ’, הובא לכנסת על ידי תלמידות אולפנת בני עקיבא ‘ישורון’ בפתח תקוה, שלקחו על עצמן את הכנת משלוח המנות כפרויקט מיוחד, שבו תלמידות כל שכבה אספו משלוחי מנות ומוצרי מזון תחת נושא-כותרת אחרת – כמו ‘ערבות הדדית’, ‘אחדות’, ‘משפחה’, ‘שמחה’, ‘אהבת ישראל’ ועוד.

אל התלמידות הנרגשות יצאו, לצד יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, גם ח”כ שולי מועלם, מנכ”ל הכנסת אלברט סחרוביץ, קצין הכנסת ניצב יוסי גריף ועוד.

יושב ראש הכנסת אמר: “אחדות, אין פירושה אחידות. וכאן בכנסת מיוצגים כל הזרמים בחברה הישראלית, שגם אם אין בה תמיד אחידות, הרי שכל אחד רואה את טובת ישראל, גם אם הדבר נעשה בדרכים שונות. לכן, אין מתאימה מהכנסת לקבל את משלוח המנות הענק שהכנתם”.

הכנסת כבר העבירה את משלוח המנות הענק לעמותת ‘עלה’ בירושלים, שהינו אחד מארבעת מרכזי רשת ‘עלה’ בישראל, המובילה בתחום טיפול, שיקום ואיכות חיים ועוסקת במענה טיפולי ושיקומי לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה ומורכבויות רפואיות נלוות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות