למה התגייס השדרן וכוכב הטלוויזיה לסייע להתרמה של בית חב”ד בת”א?

אסי עזר, מנחה תכניות טלוויזיה ושדרן רדיו, התגייס לעזרת בית חב"ד בתל אביב - שמנהל הרב עדי אלפנט, ומבקש לתרום לו • בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו הוא מסביר מדוע
אבי כץ
ט' אדר התשע"ז / 07.03.2017 01:10

המנחה והשדרן אסי עזר, כוכב טלוויזיה ומנחה תכנית ‘הכוכב הבא’, התגייס לעזרת בית חב”ד בתל אביב, ואף ביקש מחבריו ברשת החברתית פייסבוק לסייע בתרומות.

ומדוע הוא עושה זאת? הנה ההסבר:

“הי חברים, זוכרים את עדי אלפנט, הרב המקסים מבית צעירי חב״ד תל אביב, שהופיע בסרט הדוקומנטרי שלי?” פתח עזר את הפוסט. “אז אני חיי ב לו המון ועכשיו הוא צריך את עזרתנו:

“בית חב”ד לצעירים מרכז ת”א, ברשות הרב עדי ואשתו טליה, פועל כבר כמה שנים בשביל כולנו.  ברגישות ובחום, הם מצליחים (דרך השיעורים המתקיימים תדיר בביתם) להנגיש את התכנים העמוקים של התורה וליצור שיח פורה ורענן ובעיקר מלא קבלה.

“אני חייב לספר לכם על חווית השבת אצל משפחת אלפנט. סביב שולחן מלא כל טוב, מסובים מי שאתם רק רוצים.. יוצאי הודו, בוגרי בתי חב”ד חו”ל, שכנים חילונים כמוני:), וכאלה שהם כבר ממש בני בית”.

כוכב הטלווזיה מוסיף: “אני לא יודע אם זה האוכל הטעים, האווירה הקסומה, דברי הטעם שהרב אומר, או הניגונים המעוררים, אבל הכל ביחד גורם לפחות לי להרגיש שאני חלק מדבר יפה וגדול ואני רוצה מאד שזה יימשך. את כל הפעילות לאורך השנה מציעים הרב עדי וטליה ללא תשלום ומתוך תחושת שליחות.

“היום ומחר, שני ושלישי, מתקיים יום ההתרמה השנתי שלהם. הם זקוקים לנו כדי להמשיך לעשות את הדברים החשובים האלו, אני רוצה לקחת חלק בזה ומציע גם לכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות