מקורבי אריאל: לא ייפגש עם ברקת • קינג לחרדים: תצביעו נגד התקציב

ראשי הסיעות החרדיות ייפגשו מחר עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת על חילולי השבת • אורי אריאל, שהיה אמור להשתתף, החליט להחרים הפגישה • אריה קינג לחברי פורום השבת במועצת העיר: "אל נא תתנו לרועצי ראש העיר וליחצ"ניו להסית אתכם מדרכה של תורה, הצביעו נגד התקציב"
איתמר זינגר ואריה ריבקינד
ט' אדר התשע"ז / 06.03.2017 23:24

מחר (שלישי) צפויה להתקיים פגישה של ראשי הסיעות החרדיות עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, על חילולי השבת בעיר ועל הפרת הסטטוס-קוו.

בפגישה צפויים להשתתף יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, השר יעקב ליצמן, יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני והשר אורי אריאל מהאיחוד הלאומי.

אלא שלחרדים10 נודע, כי בעקבות פגישה שקיים השר אורי אריאל עם ניר ברקת בשבוע שעבר, השר ייעדר מהפגישה מחר.

מדברי מקורבים לשר עולה, כי בפגישה עם ברקת הבין השר כי ראש העיר אינו מתכון לשנות את עמדתו בנושא השבת – ועל כן הוא אינו רואה צורך להשתתף בפגישה.

בתוך כך שיגר הערב אריה קינג, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת ירושלים מאוחדת, קריאה לחברי פורום השבת במועצת העיר ירושלים, להתנגד לאישור תקציב העירייה לשנת 2017, “במידה ולא תתקיים החלטה, כחלק מאישור התקציב בוועדת הכספים – שחילולי השבת בחסות ובמימון העירייה נפסקים”.

במכתב ששיגר לחברי מועצת העיר כתב קינג: “היום נשלח אלינו סדר יומה של ועדת הכספים שתתכנס מחרתיים – יום רביעי – לאישור התקציב העירוני לשנת התקציב 2017. לאחר עיון מדוקדק בהצעת התקציב, למדתי כי בניגוד לדרישתנו, לא הובטח בכל דרך שהעירייה לא תממן חילולי שבת במישרין או בעקיפין”.

הוא הוסיף: “מעיון נוסף בספר התקציב שהונח על שולחננו, למדתי שאין כל בשורה לכל האמור לתוספת פיקוח כנגד העבריינים שעוברים על חוק שעות מנוחה (שבת), כלומר, אין כל צפי לשינוי במדיניות האכיפה העירונית כנגד אלו שפועלים בניגוד לחוק ומחללים את השבת בעיר”.

קינג קורא לחברי הפורום: “אבקשכם לעמוד במילתכם, לעמוד בהתחייבותכם לציבור ולתורת ה’, להצביע נגד הצעת התקציב שתובא ביום רביעי לאישורה של ועדת הכספים. אחיי ורעיי, אל נא תתנו לרועצי ראש העיר וליחצ”ניו להסית אתכם מדרכה של תורה”.

קינג

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזרוחניק סרוג נלחם עבור השבת, היכן נציגינו החרדים?
    07/03/2017 00:38
    איצה
  1. מזרוחניק סרוג נלחם עבור השבת, היכן נציגינו החרדים?

  2. בערב נראה האם השרים הגיעו להישג
    07/03/2017 08:14
    אזרח
  3. לכאורה ברקת יבלבל אותם