“חשבתי שאריה שמאלני”: מה היה במסיבת הפתעה לאריה דרעי • צפו

בנט וכחלון גילו מה קורה מסביב לשולחן הממשלה, איילת שקד חשפה מה היא ודרעי עושים בקבינט, שלי יחימוביץ' שמחה שהזמינו אותה כנציגה היחידה מ'העבודה', פרוש איבחן מה אפשר למצוא רק אצל דרעי - וחתן השמחה הנרגש אמר: "קצת קורת רוח כאן"
איתמר זינגר
ח' אדר התשע"ז / 06.03.2017 17:32

מסיבת הפתעה נערכה היום (שני) בחדר סיעת ש”ס בכנסת ליו”ר המפלגה, השר אריה דרעי, לכבוד יום הולדתו ה-58. ראשי סיעות, שרים, כמו גם חברי כנסת, הגיעו לאחל מזל-טוב.

השר נפתלי בנט: “לדרעי יש הרבה מעלות, אבל הוא קצר רוח”.

השר משה כחלון: “אנחנו משעממים אותו. הוא פה מלפני 30 שנה, מלפני כולנו…”

בנט: “בישיבת ממשלה צצה בעיה, כולם מביטים לאריה”.

כחלון: “זה הולך ככה: ביבי אומר, ר’ אריה יש פתרון?”

בנט: “יש לך לב יהודי רחב וחם לכל מדינת ישראל, לשקופים”.

שלי יחימוביץ: “אני מכירה את אריה הרבה שנים. הכי הרבה פה. חלק מהשנים נשים מאחור. נעדיף לשכוח. במהלך השנים הלך המכנה המשותף שלנו והתרחב, והיחסים האישיים שלנו הלכו והפשירו. והיה מה להפשיר… מדובר בדרמה. אני שמחה שהזמנתם אותי כנציגה יחידה של מפלגת העבודה”.

קריאת ביניים: “למה? הזמינו גם את איתן כבל…”  צחוק בקהל.

איילת שקד: “אריה ואני יושבים אחד ליד השני בקבינט ובזמן שכולם דואגים לבטחון מדינת ישראל, אני ואריה מספרים בדיחות. עד לפני שנתיים חשבתי שאריה שמאלני, אבל למדתי לעבוד איתו. יש לנו ממשקים משותפים. הוא חכם, יסודי, מעמיק ומנהיג”.

דודי אמסלם; (כחלון קורא: בשם ברית יוצאי אפריקה) “יש פה בכנסת חכמים יותר וחכמים פחות. אתה איש טוב, אני אוהב אותך”.

דוד ביתן: “אני מכיר את אריה הרבה שנים ואני אומר לכם שאני אוהב אותו. קשה להגיד לאריה לא. גם כשצועק עליך, עושה זאת בחן. אז החלטתי גם אני לענות לו בחן”.

מאיר  פרוש: “ר’ אריה מצא חן לא רק בעיני אלוקים, אלא גם בעיני אדם. פסיפס כל כך מעניין אפשר למצוא רק פה אצל ר’ אריה”.

רוברט אילטוב מישראל ביתנו: אני רוצה לומר לכם… (כחלון קורא: הנה הברית מתחילה. ברית בין הביתרים) גם כשהיינו באופוזיציה ידענו לדבר. יש חילוקי דעות בנושאי דת ומדינה (גואטה: לא כל הזמן. רק כשאתם מרגישים בחירות), גם לאחרונה היו לנו ויכוחים, אבל תמיד ידענו לדבר. מאחל בשם כל הסיעה עד מאה ועשרים.

דרעי: “מודה לכולם. הלוואי ויתקיימו הברכות”.

כחלון: “פעם ראשונה אני רואה צלמים יותר מאנשים”.

דרעי: “קצת קורת רוח בבית כאן. לפעמים צעקות וויכוחים, בסוף יושבים לדבר. מודה לכל מי שארגנו את ההפתעה היפה הזו. בשמחתכם נשיב לכם כגמולכם”.

ומה נתניהו בירך?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות