הרשל”צ לביבי: תלחם באנטישמיות, אחינו בגולה מחכים לשמוע קולך

בעקבות חילולי הקברים בארצות הברית והתגברות האנטישמיות בעולם, פנה הראשון לציון הגר"י יוסף לראש הממשלה בטקס זיכרון שהתקיים במשרד החוץ - וביקש: "עשה ככל שיכולתך למנוע את מעשי האיבה האלה"
אריה ריבקינד
ח' אדר התשע"ז / 06.03.2017 15:22

בטקס זיכרון אשר התקיים במשרד החוץ לציון 25 שנה לפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה, בהשתתפות ראש הממשלה ושר החוץ, פנה הראשון לציון לראש הממשלה וביקש ממנו לפעול נגד חילולי הקברים וההתגברות האנטישמיות בארצות הברית בתקופה האחרונה.

“בזמן הזה שבו אנו מציינים את אירוע השנאה הזה בתפוצות, מן הראוי לנצל את הבמה הנכבדת הזו ולבקש ממך אדוני ראש הממשלה ומאנשי משרד החוץ שלא להחריש מול תופעת חילול בתי הקברות היהודיים שלצערי נחשפנו אליהם בימים האחרונים בארצות הברית”.

הראשון לציון הוסיף ואמר לראש הממשלה: “קולכם הוא הקול אותו מצפים לשמוע אחינו שבגולה, עיניהם נשואות אליכם, עשו כל שביכולתכם למנוע את מעשי האיבה האלה”.

בדבריו הזכיר הראשון לציון כי ביקר בקהילה היהודית בארגנטינה וביקר במקום הפיגוע: “יחד עם ראשי הקהילה היהודית נחשפתי לטרור הנורא שהכה בבני הקהילה, אבל ראיתי גם את תקומתה של הקהילה את שיקום ההריסות ואת הפריחה היהודית במקום, זהו עם ישראל, עם שעובר רדיפות לאורך אלפי שנים אבל תמיד ידע לקום, התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות