שיטת ההונאה: התחזתה לסוקרת, נכנסה לבתים ‘לראיין’ – וגנבה כסף

תושבת העיר לוד, בת 27, נהגה להתחזות לעובדת שמגיעה לראיין אזרחים תושבי העיר בדבר מצבם הבריאותי והכלכלי - וכאשר הכניסו אותה לביתם, גנבה מהם כסף • כתב האישום מייחס לה עבירות גניבה, התחזות לעובד ציבור וכניסה לבית מגורים לביצוע עבירה
חיים טוויל
ז' אדר התשע"ז / 05.03.2017 16:58

כתב אישום חמור הוגש נגד אישה בת 27, תושבת העיר לוד, שנהגה להתחזות לסוקרת שהגיעה לראיין אזרחים תושבי לוד בדבר מצבם הבריאותי והכלכלי.

על פי האישום, לאחר שהכניסו האזרחים את הנאשמת לביתם, היא ניצלה את תמימותם ומצוקתם, קיימה עימם ראיון כוזב וגנבה מהם כסף.

על פי כתב האישום, בתחילת חודש פברואר נכנסה האישה לבית אישה בת 52 בלוד, כאשר היא מציגה עצמה כמי שעורכת סקר.

בזמן שהנאשמת והאישה התיישבו על הספה בבית, ביקשה הנאשמת מהאישה עט, וכאשר הסתובבה האישה להביא את העט, גנבה הנאשמת את ארנקה של האישה ועזבה את הבית – לאחר ששאלה שאלה על מצב בריאותה.

בתיק שנגנב היו, בין היתר, 470 שקלים במזומן וצ’ק על סך 7,000 ש”ח.

עשרה ימים לאחר מכן הגיעה הנאשמת לביתה של אישה בת 84 בלוד, והציגה עצמה כעובדת סוציאלית. הנאשמת התיישבה בסלון הבית כאשר המטפלת של האישה שהתה במטבח.

בזמן שנותרה הנאשמת לבדה עם האישה, היא ניצלה את תמימותה ומצוקתה של האישה ובהיסח דעת גנבה את ארנקה שהכיל 1,150 ש”ח וכרטיס אשראי.

כעבור יומיים, הגיעה הנאשמת לביתו של גבר בן 87 תושב לוד, והציגה עצמה כעובדת של ביטוח לאומי. הנאשמת אמרה לקשיש כי הגיעה לסייע לו בדבר תלונות שיש לו נגד ביטוח לאומי, ורשמה את דבריו. הנאשמת עיינה במסמכיו הרפואיים של הגבר ואז בהיסח דעת גנבה את ארנקו שהכיל כרטיס אשראי ו-10 שקלים.

בנוסף הנאשמת עבדה כמטפלת של אישה, כאשר גם במקרה זה ניצלה את תמימותה של האישה וגנבה בארבע הזדמנויות שונות 1,300 ש”ח מתוך תיקה של האישה.

נגד הנאשמת הוגש כתב אישום בבית משפט השלום ברמלה המייחס לה עבירות של גניבה, התחזות לעובד ציבור וכניסה לבית מגורים לביצוע עבירה וכן בקשה למעצרה עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות