צפו: מישאלי התעלם מדרעי וש”ס בנאום פרידה • קרויזר: הפסדנו אותו

אשר מישאלי, חבר מועצת עיריית ירושלים שהתפטר מתפקידו הודה בנאום הפרידה לכולם - אבל התעלם בהתרסה מיו"ר ש"ס, כמו גם מנשיא 'המועצת' וחברי הסיעה • אברימי קרויזר, יועצו של ברקת וידידו של דרעי: "חבל שלא הפעיל לובי, למרות שכנראה לא היה עוזר לו, כי סומן מראש כקרבן"
אריה ריבקינד
ה' אדר התשע"ז / 03.03.2017 12:30

יו”ר קבוצת התקשורת ‘קו עיתונות’ חיים כהן, ושמואל מרציאנו מהבולטים בקהילה הצרפתית, התמנו אמש (חמישי) לחברי מועצת העיר מטעם סיעת ש”ס בירושלים.

מי שנפרד מהמועצה הוא אשר מישאלי, חבר המועצה שהתפטר מתפקידו.

בנאום שנשא, הודה חבר המועצה הפורש לכולם, אולם לא הזכיר את יו”ר ש”ס אריה דרעי, לא הזכיר את נשיא מועצת החכמים של ש”ס  חכם שלום כהן, והתעלם גם מיו”ר הסיעה צביקה כהן ופיני עזרא – חברי המועצה היחידים שנותרו מהרשימה המקורית של 13 חברי סיעת ש”ס שרצו בבחירות המקומיות למועצת העיר ירושלים.

ההתעלמות המתריסה מקברניטי ש”ס מעידה כי ההליך שהוביל אותו להתפטרות לא היה ‘נחמד’, למרות שמישאלי מעדיף לשמור על שתיקה ולא לפרט מדוע ואיך הודח. כפי שדווח בחרדים10 לראשונה, זה הסתיים במכתב התפטרות מצידו, רק על פי בקשתו של חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף – לו הודה בנאום הפרידה.

מישאלי: “ברשותכם, אני רוצה לנצל את הבמה הזו להודות, בראש ובראשונה לראש העיר על הסיוע והכתף לאורך כל השנים, אני חושב שכל מה שבאתי עם רעיונות, גם כשזה היה כרוך בהתנהלות כספית מעבר לרגיל – הוא נענה.

“בחודש הקרוב יש לנו חנוכת מבנה וזה כמובן היה בעידוד שלו. אני גם רוצה להודות לראש הסגל, אברימי קרויזר, ולעוד כמה חברים שהיה לי ממשק איתם ועבודה משותפת – שזה המקום הכי מכובד שאני יכול להודות להם על זה.

“רוצה להודות לידידי, סגן ראש העיר יוסי דייטש, על עבודה משותפת, הוא וצוות העוזרים שלו יהודה ארנד ונפתלי זאבי, לסגן ראש העיר יצחק פינדרוס שכמו שהוא אמר – גם בקדנציה שעברה וגם בקדנציה הזו עבדנו כתף לצד כתף, לידידי משה גאון, אליעזר ראוכברגר, עופר ברקוביץ, אריה קניג ומשה ליאון – ומי שלא הזכרתי אני מתנצל.

“רוצה בהזדמנות זו להודות לחבר מועצת חכמי התורה, הרב דוד יוסף, על הגיבוי והתמיכה וגם קדימה בעזרת ה’, ואחרון חביב ידידי ורעי יעקב הלפרין שעבדנו עבודה משותפת ומאומצת בהרבה תחומים, אין מילים להודות לך. נמשיך להיות ביחד”.

מי שמתח ביקורת על החלטת יו”ר ש”ס אריה דרעי להדיח את אשר מישאלי, הוא אברמי קרויזר, יועצו של ראש העיר ניר ברקת שנחשב גם כמקורבו של שר הפנים.

קרויזר צייץ בעמוד הטוויטר שלו: “חבל שהפסדנו את אשר מישאלי. שקט אבל ממוקד. חסר יח”צ בג׳ונגל המקומי. מקווה שימצא את המסגרת והתפקיד שיוכל להמשיך לעזור לציבור”.

קרויזר המשיך וצייץ: “חבל שלא הפעיל לובי. בזמן הנכון. למרות שכנראה לא היה עוזר לו. כי סומן מראש כקרבן”.

על חבר המועצה החדש צייץ קרויזר: “ברכות לידידי חיים כהן. מקווה שתצליח לממש את היכולות בתוך הכלוב הצפוף. מקומך במחלקת העצמאים, תמיד שמור!”

• אברמי קרויזר, יש לך ביקורת על הדחת מישאלי? מה פשר הציוצים שלך?

“ציוצים כשמם כן הוא. בירכתי את חיים הנכנס. הבעתי צער על עזיבתו של אשר. בדיוק כמו שעשו כל החברים בישיבת המועצה. אני שוהה בחו״ל. אז עשיתי זאת בטויטר. ומותר קצת לעקוץ” .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה לא רשע צעק מרן ע''ה על דרעי
    05/03/2017 07:13
    ראיתם
  1. מתי תבינו ששס נהפכה לפגר בגלל דרעי