סוער בעולם הפנטזיה: לכד שני פוקימונים נדירים ואז התמוטט ומת

גבר מסינגפור הצליח סוף סוף ללכוד שני פוקימונים נדירים אלא שאז הוא התמוטט ומת • אשתו: הוא הצליח ללכוד עד שמת יותר מ-200 סוגי פוקימונים • בישראל שברה צעירה את גולגולתה במרדף אחרי הדמויות הוירטואליות
קובי פינדרוס
ד' אדר התשע"ז / 02.03.2017 21:11

עולם הפוקימונים סוער: גבר בן 67 מסינגפור לקה בליבו ומת מיד לאחר שהצליח ללכוד שני פוקימונים נדירים.

על פי הדיווח במדיה, האיש יצא ללכוד את הפוקימונים באזור מסילת רכבת הקרובה לביתו, ושם הצליח לתפוס את שני הדמויות הנדירות כאשר אחת מהם שייכת לסידרה החדשה לפרס וגראנבול.

אלא שהאיש המאושר לא זכה ליהנות זמן רב מנצחונו שכן מיד לאחר מכן הוא תמוטט ומת. האם יש קשר בין התפיסה הכבירה לאירוע הלבבי? קשה לדעת.

אשתו של לוכד הפוקימונים סיפרה כי עד כה הוא הצליח ללכוד לא פחות מ-200 סוגים שונים של פוקימונים והוא אף הגיע לשלב ה-28 של המשחק.

ומשחק הפוקימונים, הוא משחק בו נדרשים ללכוד פוקימונים שהם מפלצות חמודות שמסתובבות בעולם. את הפוקימונים אפשר ללכוד בתוך כדור מיוחד, ואז לגרום להם להלחם זה בזה בשביל להעלות ברמות ולהפוך לאלוף פוקימונים. מדובר במשחק שבו בני אדם לוכדים חיות בר ואז גורמים להן להילחם זו בזו.

מה שמיוחד בגירסה החדשה הוא, שאת לכידת הפוקימונים עושים בהתאם למיקום של השחקנים בעולם האמיתי. אם לא תצאו לטייל, לא תוכלו להיתקל בפוקימונים חדשים, שמופיעים בהתבסס על מיקום ה-GPS שלכם.

אחרי שתפגשו את הפוקימונים ותלחצו על הציור שלהם על המסך, מצלמת הסמארטפון שלכם תדלק, והפוקימון הנחמד יופיע בתוך הסביבה שבה אתם נמצאים, ממש כאילו הוא עומד מולכם (את הפוקימון תראו דרך מצלמת המסך שלכם).

 עד כה גבה המשחק מחירים גבוהים בגוף וכנראה גם בנפש. בישראל, נערה בת 15 וחצי מכרמיאל הובהלה הלחדר מיון במרכז הרפואי בנהריה, לאחר שנפלה מאופניה במהלך רכיבה באחד הרחובות בעיר. בהמשך התברר, כי בילתה עם אחיה וחבר נוסף בניסיון ללכוד פוקימון. היא אושפזה בטיפול נמרץ ילדים במצב בינוני ויציב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות