שלי יחימוביץ תקפה את נפתלי בנט, קיבלה הודעת וואטסאפ – והתנצלה

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' האשימה את יו"ר הבית היהודי ש"עמל קשות על תמונת ניצחון" בדו"ח המבקר על מחדל המנהרות ב'צוק איתן' • בנט נפגע, פנה ליחימוביץ' ודרש התנצלות - והיא הסכימה שהוא צודק
אבי כץ
ד' אדר התשע"ז / 02.03.2017 15:03

חברת הכנסת שלי יחימוביץ התנצלה היום (חמישי) בפני שר החינוך נפתלי בנט – זאת לאחר שהאשימה אותו כי ניסה ‘לגזור קופון’ בעת פרסום דו”ח ‘צוק איתן’.

הכל החל ביום שלישי, לאחר פרסום דו”ח המבקר על מחדל המנהרות ב’צוק איתן’. יחימוביץ כתבה בדף הפייסבוק שלה פוסט חריף: “תרגיע, בנט. אני מבינה שעמלת קשות על תמונת הניצחון האישית שלך, אבל הרשה לי להזכיר לך שלו הקבינט היה שועה לעצותיך בצוק איתן, היינו מתבוססים עד היום בבוץ העזתי המדמם, עם מחירים כבדים מנשוא, ובלי תוחלת”.

בנט נפגע.

בצהרים כתבה יחימוביץ’ בפוסט חדש, בו התנצלה:

“אתמול הוא שלח לי הודעת וואטסאפ שבה כתב לי שאני יכולה להתווכח עם עמדותיו או לבקר את התנהלותו, אבל שלא ראוי בעיניו שאני מטילה ספק במניעיו, ומתיימרת, כלשונו, לדעת ש’עמל קשות על תמונת ניצחון’.

“עוד כתב לי נפתלי שהוא פעל מתוך שכנוע עמוק שהוא מונע פיגוע נורא לתושבי נחל עוז ושדרות אל מול מערכת אטומה, וזה היה המניע היחיד.  הוא הוסיף גם כמה מלים אישיות.

“אחרי כמה שעות עניתי לו כך: ‘חשבתי על זה ואתה צודק. גם אותי מקומם כשאני אומרת דבר שאני מאמינה בו ומייחסים לי מניפולציה או חנופה או כוונות נסתרות. אנחנו חלוקים אבל אין סיבה שאפקפק במניעיך. אמצא דרך להתנצל פומבית. סליחה ולילה טוב'”.

יחימוביץ חתמה את הפוסט: “אז כיוון שפגעתי פומבית אני גם מתנצלת פומבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות