יו”ר ש”ס בחדרה הטיח: “יש חברי מועצה שליבו מלחמת אחים בעיר”

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום רביעי שעבר, התלהטו הרוחות בין מספר חברי מועצה בחדרה • במרכז העימות הטיח המשנה לראש העיר בועז ביטון ביקורת על חבר המועצה שי ברכה מיש עתיד: "ההתבטאויות שלך בראיונות או בפוסטים - הם קשות ומסיתות"
אריה ריבקינד
ד' אדר התשע"ז / 02.03.2017 12:03

סוער בישיבת מועצת חדרה: בישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום רביעי שעבר, התלהטו הרוחות בין מספר חברי מועצה – כשבמרכז העימות הטיח המשנה לראש העיר בועז ביטון ביקורת על השיח המתלהם של חבר המועצה שי ברכה, כמו גם חברי מועצה נוספים.

העימות החל עם הבהרה של שי ברכה, לאחר שצוטט בכתבה שפורסמה ב’mynet-חדרה’  – כי הוא סולד מהפוליטיקאים החרדים, לדבריו.

“כל ההתנהלות של הפוליטיקאים החרדים במדינת ישראל היא בזויה, מעוותת, מושחתת והלוואי שכל הממשלה המוזרה הזאת שיושבת למעלה ומשרתת רק את עצמה במסירת כספים לבעלי תפקידים- תעוף לקיבינימט”.

ברכה, חבר מועצת העיר מטעם ‘יש עתיד’, גם התייחס לכוונה להקצות נכס בעיר לטובת בית כנסת חדש – ואמר: “אני הודעתי שלא אצביע בעד הקצאת נכס ציבורי או שטח ציבורי – לצרכי דת. זאת אלא אם כן התושבים של אותה שכונה מסכימים לכך. שידעו שכבר יש למעלה מ-120 בתי כנסת בעיר”.

המשנה לראש העיר ויו”ר תנועת ש”ס בועז ביטון לא נשאר בשקט: “אני חייב להגיב על הדברים של שי ברכה. אנחנו עברנו בשנה האחרונה תקופה מאוד קשה בשכונת חדרה הצעירה, של עוינות הדדית בין הציבור הדתי לציבור החילוני, כשישנם חברי מועצה שליבו את מלחמת האחים הזאת שנוצרה בשכונה.

“אני בטוח שלאורך כל התהליך, היו פה אנשים שניסו לגרוף הון פוליטי. לשי ברכה אני אומר – יש לך התבטאויות מאוד קשות נגד ציבורים מסוימים בעיר חדרה. אם זה היה הפוך, וחברי מועצה דתיים היו מדברים כנגד הציבור החילוני, הדבר הזה לא היה עובר לסדר היום. התפקיד שלנו כחברי מועצה זה לחפש את המאחד ולא את המפלג – ויש הרבה דברים שאנחנו מתווכחים ולא מסתדרים, ואנחנו צריכים לסגור את זה בנינו. ההתבטאויות שלך בראיונות או שאתה מעלה בפוסטים, ואני מקבל אותם מהרבה תושבים – הם קשות ומסיתות”.

ביטון הוסיף: “אנחנו משתדלים לא להיגרר למלחמה הזאת, ואני חושב שאתה כנציג ציבור צריך לגלות אחריות ולהפסיק עם ההסתה וההתבטאויות כנגד ציבוריים מעם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות