אחרי הטיולים המדיניים בחו”ל: ביבי נתניהו ייחקר שוב בימים הקרובים

במשטרה ובפרקליטות טוענים: עדותו של איש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר, שהעניק לפי החשד מתנות וטובות הנאה לראש הממשלה ולרעייתו שרה הכרחית - ולכן חייבים לתשאל אותו באוסטרליה • ראש הממשלה יידרש לחקירה נוספת כבר בסוף השבוע הקרוב או במהלך השבוע הבא
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ז / 01.03.2017 16:00

‘תיק 1000’: המשטרה ופרקליטות המדינה מתעקשים על ביצע חיקור דין ותשאול של איש העסקים ג’יימס פאקר באוסטרליה. כך מדווח אתר וואלה.

פאקר הוא אחד מאנשי עסקים שעל פי החשד העניקו טובות הנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה. לפי הדיווח, במשטרה סבורים כי עדותו חיונית להשלמת החקירה.

במשטרה גם מתכוונים לקבוע מועד חקירה נוסף לנתניהו כבר בימים הקרובים.

לפי הערכות, ראש הממשלה יידרש לחקירה נוספת בסוף השבוע הקרוב או במהלך השבוע הבא.

בחודש שעבר העריכו במשטרה כי חקירות נתניהו בתיק טובות ההנאה ובפרשת 2000 יסתיימו בתחילת מרץ, אולם עתה נראה כי החקירות יושלמו רק לקראת סוף החודש.

לפי הדיווח, החוקרים, בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, הציגו באחרונה לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את חומרי החקירה בשתי הפרשות וההתקדמות בהן, וקיבלו הנחיות לביצוע שורת פעולות חקירה.

בוואלה דווח עוד כי לפי שעה, במשטרה ובפרקליטות סבורים כי חומרי החקירה שנאספו מפלילים את נתניהו בחשדות המיוחסים לו. עם זאת, ההחלטה על הגשת כתב האישום נתונה להחלטת מנדלבליט.

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו סיפרה לחוקרי המשטרה בעדותה, כי מילצ’ן נהג לכנות אותה “סיסטר” (-אחות).

לפי דבריה, שפורסמו בחדשות ערוץ 10, “ביבי באמת לא ידע על כך שהייתי מקבלת יין ממילצ’ן. הוא ראש ממשלה, איש עסוק מאוד, חזר הביתה וראה יין על השולחן ולא שאל שאלות. זה בכלל לא היה במודעות שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות