גוטרמן עקץ את גפני: “אסור לאיים על ראשי ערים שיעצרו תקציבים”

יעקב גוטרמן עקץ במהלך פאנל מיוחד בכנס 'המכון החרדי למחקרי מדיניות' את יו"ר דגל התורה: "אסור לעשות מה שעושים ח"כים שלנו - שמאיימים על ראשי הערים שאם לא יקצו שטחים לחרדים, הם יפסיקו להם תקציבים. ככה לא ניתן להגיע לשיתופי פעולה, והציבור החרדי ימשיך לסבול"
שרי רוט
ג' אדר התשע"ז / 01.03.2017 16:25

יעקב גוטרמן, ראש העיר מודיעין עלית, ‘עקץ’ היום (רביעי), במהלך פאנל מיוחד בכנס ‘המכון החרדי למחקרי מדיניות’ שהתקיים בירושלים, על התכנות מגורים משותפים של חרדים וחילונים – את יריבו, יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני.

מדובר בכנס הראשון של המכון, בראשו עומד אלי פלאי, המהווה גוף מחקר פנים חרדי המשמש את קובעי המדיניות. בין היתר המכון היה שותף להכנת תכנית הדיור למגזר החרדי בשיתוף משרדי הבינוי והשיכון.

בפאנל, אותו הנחה יצחק פינדרוס סגן ראש העיר ירושלים – השתתפו יעקב גוטרמן ראש העיר מודיעין עילית וחבר המועצה הציבורית במכון, נתנאל לפידות מנהל אגף בכיר תכנון אסטרטגי ומדיניות – משרד הבינוי והשיכון, שולמית סהלו – סגנית ראש העיר קריית גת, יאיר רביב – ראש העיר לוד, גיל ריבוש מנהל אגף למדיניות ותכנון אסטרטגי – עיריית ירושלים.

במהלך דבריו בפאנל, אמר גוטרמן על יו”ר ועדת הכספים: “ראשי הערים החילוניות צריכים להידבר עם הנציגים המקומיים של הציבור החרדי, וכך יגיעו להסכמות לגבי בניית שכונות חרדיות בערים כלליות.

“מה אסור לעשות? אסור לעשות מה שעושים חברי הכנסת שלנו – שמאיימים על ראשי הערים הכלליות שאם לא יקצו שטחים לחרדים, הם יפסיקו להם תקציבים. ככה לא ניתן להגיע לשיתופי פעולה, והציבור החרדי ימשיך לסבול ממצוקת דיור”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גוטרמן חבר נפש של ברקת
    01/03/2017 17:56
    לפיד
  1. אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה

  2. סייג לחכמה שתיקה
    01/03/2017 20:39
    שלמה
  3. הרב גפני אל תגיב ואל תקח ללב ילד מפגר כמו י. גוטרמן